Wat dragen wij vandaag? Deel V

6 likes

Orient Symphony

12 likes

15 likes

De ‘Baby Grand Seiko’ vandaag :relaxed:

(Hij mocht willen dat ie een Grand seiko was… maar hij is toch wel mooi! :relaxed:)

28 likes

Mooi klokje zeg, die Ball! :+1:

1 like

Prachtig! :heart_eyes: Ik heb vandaag de Baby aan, maar dat is toch een ander verhaal hoor.:+1:

2 likes

Deze vandaag, fijne avond

20 likes

Ja, echt prachtig. Die verschillende lichtval op de champagne plaat… Je blijft er naar kijken. Maar de baby is zeker ook mooi!

Gelukkig dat er liefhebbers zijn die weten wat je om hebt want ach, om een collega vandaag weer te citeren: “Vandaag op de gewone toer zie ik, gewoon een Seikootje toch? Het zit hem niet in de dure klokken blijkbaar”. :joy:

4 likes

En hier de groetjes van z’n broertje. :thumbsup:

17 likes

Hahaha… ja ja ja…mooi! Prachtig dat soort dingen! :joy: :+1:

2 likes

Deze druilerige woensdagmiddag was ik vroeg klaar. Thuisgekomen, horloge van de pols gedaan en toch maar weer wat macro’s geschoten met mijn telefoon (S7). Can’t get enough of dit 5je!

Ongelooflijk wat voor plaatjes je tegenwoordig kunt schieten van een oppervlak dat nauwelijks groter is dan een €2 munt.

Let op het strependetail in het logo (zoom!). Hier kwam ik pas bij het maken van vorige foto’s achter want op het blote oog kan ik het niet onderscheiden.

Macro van de facetgeslepen uurmarkers. De piepkleine bolletjes lume zichtbaar op de voorgrond.

De hour marker op 1 uur reflecteert weergaloos de haarscherpe secondewijzer.

De schaduw van de geprinte tekst op het doorkijkglas landt op het tandwiel.

Schaamteloze edit achteraf: het leek me aardig om toe te voegen dat zelfs de date window facetgeslepen is. Daarnaast brengt deze foto het haarscherpe lijnenspel op de wijzers mooi in beeld.

22 likes

Dankjewel kerel! :+1: Heerlijke klokjes zijn het!

Fijne dag nog gewenst! :relaxed:

1 like

Pool time tot 200m diepte :sunglasses:

9 likes

18 likes

Dat lijkt me dan ook de reden dat het topic “toon je/een Grand Seiko” niet zo’n gigantisch succes heeft.
Ik denk dat velen struikelen over de gedachte “dat het slechts een Seikootje is”

1 like

19 likes

Newmaster…:blush:

18 likes

treinverlichting op de Sbdc051 :grinning:

22 likes

31 likes

Horloge wissel en voor het eerst de SPB051 op leer. Mooi? Ik vind van wel :grinning:

16 likes