Wat dragen wij vandaag? Deel V

Vandaag een Hamilton Intra-Matic 42mm.

27 likes

In de ‘cockpit’ mijn Bulova Moonwatch vandaag. :sunglasses:

Fijne dag! :+1:

29 likes

Show me, hoe heb je hem gevouwen? Wil je eens een foto van de andere kant maken?

Natuurlijk sir! Dit werkt voor mij het beste. De vaste loop in het midden van de achterkant van mijn pols.

10 likes

Ah ja, nice. Ik had die loop bij de lug zitten met die vintage bond nato. Verschrikkelijke look. Dit ga ik vanmiddag even proberen.

Much obliged

1 like

Ach we worden allemaal een dagje ouder :wink: Gelukkig is James geen Justin Bieber en gaat hij gewoon door…

2 likes

23 likes

Hoi Hans! Hij staat je mooi, deze Oris! Het is een van mijn favoriete merken en ik heb er ook verschillende van. Het zijn topklokjes; heel veel waar voor je geld en absoluut authentiek. :+1: :relaxed:

2 likes

Die staat er goed op.

1 like

Dank je wel, dit is nu m’n mooiste horloge. Tot ik deze Oris nu 3 weken geleden kocht keek ik eigenlijk alleen maar naar horloges in roestvrij staalkleur met meestal witte wijzerplaat of soms zwarte wijzerplaat. Nooit gedacht dat ik nu een horloge zou hebben met zo’n klassieke uitstraling en dan ook nog met goudkleurige details. Echt een mooi klokje!

5 likes

IMooi stilleven zo👍

Wat is de afmeting van deze Hanhart?

1 like

Nice!

Bedankt!

Afmeting is; 42 x 50,5 x 14,5 mm met een ietwat vreemde 21 mm lug-maat…:wink:

1 like

10 likes

Is deze niet te groot ? 42mm ?

Deze handwinder van 1966 op een origineel mesh bandje van Citizen …sluit bijna voor 100% aan…prachtig😊


Fijne dag!🖒

Oh ja(edit) vandaag 1 jaar lid van dit gave forum!!🖒

24 likes

Gefeliciflapstaert :smile:

2 likes

Merci🙃

Gefeliciteerd! Man, wat een gave Citizen! Fantastische wijzers en zeer mooi bandje :sunglasses:

2 likes

En hoe voelt dat nou om een jaar opgenomen te zijn op deze horlogegekkenkliniek :smile:

1 like