Wat dragen wij vandaag? Deel V

Ik heb @anon50762135EV, @Logie en @25tien net weer een heerlijk voorstel gedaan, eentje die ik zelf meteen met beide handen aan zou grijpen.

Maar als het zo moet…priem. Het had toch niet gepast met zo’n beefcake eronder :hand_splayed:

13 likes

8 likes

Duidelijk een blijvertje -> OWC milsub 9411 ‘snowflake’ erg content mee en onder de indruk van het Soprod A10 uurwerk; sinds 3 dagen in bezit (notabene via Marktplaats), continu gedragen -> +1 seconde per dag.

8 likes

Vandaag begonnen met de Velatura en nu de Sarx

Geen foto’s van vandaag

9 likes

Deze week wel!:slight_smile:

1 like

Vandaag er bij gekomen: een goed lopend automaatje😀

17 likes

De Mark XVI!

20 likes

Op verzoek van moeders de vrouw nog even wat neusspray scoren…

21 likes

Deze 42mm draagt echt wel groot…

26 likes

Leuk toch, een beetje rondrijden in je favoriete auto met een prachtig horloge om de pols en lekker alleen genieten van een muziekje erbij.

1 like

Hou op gast! Die groepsfoto en -naam! Lachen doet onmeunig veel pijn na de operatie ;(

1 like

Ay dios mio, en ik dacht dat lachen gezond was. Veel beterschap!

1 like

Heb je me zien rijden toevallig? Klopt wel een beetje namelijk :blush: :wink:

1 like

Avondwissel naar de NA. Morgen betere foto’s bij daglicht :+1:t2:.


*edit even een iets betere foto erbij

16 likes

Alweer 4 dagen op rij deze all-rounder

34 likes

Ah mooie aanwinst Hans! - fraaie dial vooral en dat eigenwijze secondewijzertje komt me trouwens heel bekend voor. Zal mijn Rotary toch weer eens opduiken uit de AH tas met reparatieklokjes :sweat:

1 like

Vandaag op stap in Eterna gezelschap naar de Art Düsseldorf

- zag daar ook wat smakelijke klokken onder de manchetten vandaan tikken - en de Timex Ironman op rechts, is altijd veel lopen op zo’n beurs :wink:

6 likes

Dank je wel, het is echt een heel leuk horloge. Ik had nog niet eerder van dit merk gehoord, leuk om te horen dat jij ook een Rotary hebt!

2 likes

Geen grote bekendheid maar wel een redelijk oud horlogemerk (1895) - en zoals zoveel oude merken nog altijd een bruikbare naam voor nieuwe horloges, die volgens mij veel minder eigen karakter hebben dan die vintage klokjes uit de sixties seventies. Super dat je deze hebt gevonden!

1 like

2 likes