Wat dragen wij vandaag? Deel V

MM

12 likes

Ongelooflijk wat een mooie exemplaren komen er hier voorbij. Nu ben ik veel op pad in landen met een andere tijd en dan draag ik meestal een Ingerasoll. Past wel bij dit topic.

.

5 likes

Dat lig hier in NL ook in de vitrine. Helaas niet de modellen die men wil :joy:

1 like

15 likes

Riseman

3 likes

Goeie ouwe lucardi shit :sunglasses: batterijtje erin, bandje erop en weer eens omdoen…

4 likes

Deze zie je niet zo vaak (SKXA35), omdat ze voornamelijk in N-Amerika werden verkocht. Ik weet dat dit een gezochte is, maar ik zou 'm alleen maar ruilen met een Blumo van de eerste generatie in topconditie… Eigenlijk liever ook niet en beide bezitten.

8 likes

Vandaag deze weer om gehad…

31 likes

9 likes

Zit zo’n lekker spikkeltje op de wijzerplaat :slight_smile:

24 likes

Deze net terug van Uhrenfreund/CW, garantie/coulance service. Twee maanden buiten de garantie, hoefde alleen de porto heen en weer te betalen. Ding liep na verloop van tijd met een amplitude van 350, en dat levert weer heel specifieke gangproblemen op… Kreeg er een nette uitdraai bij, is nu maximaal 302 graden. Zelf nog niet gekeken op de Weishi, eerst maar 's een paar dagen dragen. Heb 'm wel gemist. :wink:

18 likes

Is er een reden voor dat je deze niet zelf aangepakt hebt? Werk/plezier scheiden?

4 likes

Heb daar lang over getwijfeld, en weet nog niet zeker of dit het beste idee was. :confused:

1 like

MeisterSinger.

14 likes

Swatch Sistem51 Irony vandaag om de pols. De stalen kast maakt het ineens veel meer een serieus horloge.

4 likes

1 like

Holy crap! Oké ik zal het niet meer met mijn telefoon doen :neutral_face:

8 likes

Wat was je aan het doen met die andere hand?

1 like

En laat fotograferen ermee ook achterwege…:sweat_smile:

3 likes