Wat dragen wij vandaag? Deel V

Pannenkoekje…wafels, thee en … Casio! Prima zondaglunch! :+1::relaxed:

1 like

Ik zal er een in m’n koffer proppen, tussen de sokken en de onderbroeken :thumbsup:[quote=“Klokkengek, post:8460, topic:121387”]
Pannenkoekje
[/quote]

Laat dat “je” maar weg,3 lagen dik :upside_down:

3 likes

Genieten en niet op een minuut kijken…

18 likes

En zó is het! Mooi klokje! :+1: :relaxed:

1 like

Welke armband is dat op die Sumo, als ik vragen mag?

(Ben dit weekend tot overeenstemming gekomen met een Duitser op het Uhrforum over een bijna mooi als nieuwe Blumo. De betaling gaat morgen de deur uit en ik hoop dan het horloge binnenkort te ontvangen. Gezien de vraagprijzen op eBay en tegenwoordig zelfs op WUS, had ik niet gedacht zo snel voor een nog redelijke prijs er een te kunnen vinden. Toch zal ik als vergoeding wat andere horloges in de verkoop moeten doen (plus ruimt het lekker op in de horlogeboxen))

Evening swap

15 likes

De hele dag deze eenvoudig ogende, maar vreselijk moeilijk te vinden Citizen Eco Drive GMT in monocoque kast.

https://s25.postimg.org/wdm73tomn/Citizen_Eco-_Drive_GMT_B876-_H23231-6.jpg

11 likes

Shark mesh op een duiker niet? Als dan de duikert is opgevreten, en de haai later is gevangen, kun je het horloge nog netjes van het armbot afhalen. :wink:

1 like

Vandaag op de Internationale Mannendag mijn nieuwe aanwinst gevierd met een paar dozen sushi…

…en een flesje Moët.

13 likes

Fijne avond!

30 likes

7 likes

Sushi Point is zeker top. En de beste hygiëne is ook niet onbelangrijk.
Moët was inderdaad niet top maar was uit een kerstpakket en kostte niet veel. :wink:
Bedankt voor de tip!

1 like

Strapcode Hexad

Morning! Lekker vroeg en ik wens allen een fijne week toe!

6 likes

Dit blijft de beste Rolex van allemaal. Zeer tof. Ik wil er ook één. :slight_smile:

1 like

Ik geloof dat rotatie ons allen beet heeft, want de hoeveelheid Nixie buizenhorloges en LED horloges is hier verwaarloosbaar. :slight_smile:

2 likes

20 likes

27 likes

Lekker stilstaan in de regen. :grinning:

16 likes

Foto genomen met een aardappel?