Wat dragen wij vandaag? Deel V

De sportschool kan ik vandaag weer overslaan. Genoeg training met deze klatser:

7 likes

Deze al de hele week…

14 likes

16 likes

Prachtige Seiko, zo’n blauwe dial vind ik altijd een mooie uitstraling hebben. Gefeliciteerd!

Lekker Johan. :+1:

Zojuist viel de nieuwe @Ko-Banden band in de bus! Vandaag daarom de Oris Coltrane :smiley:.

13 likes

Dank je wel. Weet je, in feite ben ik al jaren bezig om baby stapjes vooruit te maken, maar ik krijg vaak domme opmerkingen (niet die van jou nu, begrijp me goed) om ALLES te verkopen en van die hele dure (Zwitsers) te kopen. Wat de hele tijd over het hoofd wordt gezien, is dat ik niet blijer wordt van de duurdere horloges in mijn collectie (Borealis, Orca, Baby Tuna, Deep Blue) dan van die veel goedkopere. Ik moet er niet aan denken, dat ik maar 3 of 4 horloges had om uit te kiezen en ik vind sommige series gewoon heel leuk om te verzamelen (zoals oude G-Shock MRG’s, de “all metal” modellen) Bovendien, lopen al die goedkopere horloges erg slecht in de verkoop, terwijl het dikwijls best moeilijk aan te komen modelletjes zijn in Europa. Kortom, laat mij maar schuiven, ik ben blij met mijn verzameling van alles wat en met deze uitgave, ben ik al weer aan mijzelf verplicht, om wat andere horloges te verkopen om de broodnodige spaarrekening weer wat aan te vullen voor “onvoorzien” (vooral zorgrekeningen en dat soort grappen)

Bedankt, Hans! Het is de eerste generatie zonder de X en het wat mooiere schrift.

Bedankt jongen! :confetti_ball:

11 likes

Seiko SKX009 on Icelandic ground

19 likes

Krijgt (ten onrechte) maar weinig draagtijd

3 likes

Ieder zijn manier van het voeren van de hobby :wink:
Deze vind ik iig leuk! Veel plezier er van!

1 like

27 likes

11 likes

Da’s een mooie aanwinst, gefeliciteerd, geniet er van :+1:
En ook best wel een extra plaatje waard voor in het Plaatjesdag* topic van vandaag :blush:

*Vrijdag 24/11/2017 Plaatjes

1 like

Vrijdag visdag…

8 likes

18 likes

Tot nu toe heb ik nog steeds geen Seiko, terwijl ik hier op het forum vaak hele mooie Seiko’s voorbij zie komen!

Iedereen moet deze mooie hobby op z’n eigen wijze invullen, ik heb twee horloges (een Tissot en een Oris) die redelijk wat hebben gekost en verder geniet ik o.a. van enkele oude horloges die mij weinig hebben gekost. Vorige week kwam ik bijvoorbeeld in het bezit van een bijna 60 jaar oude Rotary automaat die ik sindsdien bijna elke dag thuis draag. Een heerlijk horloge voor ongeveer de prijs van een kop koffie met gebak (het is me weer gelukt😀).

3 likes

4 likes

23 likes

Double check:

10 likes

28 likes