Zekers, en Kemmner heeft hem ook nog eens perfect afgeregeld!
Vind het merk een ontdekking, ga ik zeker in de gaten houden, geen bla bla marketing maar gewoon horloges, goeie
Zo denk ik er ook over! Heeft ook leuk spul en je leest veel goeds over hem op diverse (buitenlandse) fora.
Mooi man, Seiko met thermometer
Ja echt wel mooi, ik had hem nog geen 2 weken gedragen toen ik de pols brak en heb hem vandaag voor het eerst weer om, ik blijf er nu steeds naar kijken.
Had nog nooit van deze shop UIT HONG KONG gehoord. Als je pech hebt, kun je echter 21% BTW, en € 13,00 behandelingskosten aftikken en dan wordt het een ander prijskaartje, vergelijkbaar met de beste aanbiedingen van Watch2Day… Krijg je een kapotte opgestuurd, is het ook lastig, zit je met de afstand…
deze shop UIT HONG KONG laat ze verschepen naar Engeland, en daarna komen ze hier. Ergo; bij Eglobalcentral heb je nooit invoerkosten. Maar om het nog mooier te maken, ze hebben er in Nederland nog een paar liggen.
@mr_brakke heeft er vorige week eentje gekocht en die was na een paar dagen al binnen.
Groetjes.
Ben ik dan maar blij, dat ik mijn 009 al verkocht had, voordat Logie mijn handel had stuk gemaakt. Ik vind dat geen manier van doen, maar hij wenste niet te reageren op mijn PB…
James, vriend. Kijk eens goed. Ik heb wel gereageerd.
Edit: Raar, ik kan jouw PB niet terugvinden. Misschien is er wat mis gegaan.
De strekking van mijn bericht: Je hebt gelijk, excuses. Ik had dit per PB moeten doen.
Overigens blijft het feit staan dat je te veel geld vraagt, daar mag je kopers en verkopers voor waarschuwen imho. Maar goed. Hij is verkocht dus iedereen blij
Hele mooie klok🖒☺…Welke Sinn is dit ook al weer en heeft Sinn ook een stalen band voor deze?