Ik kan er niets aan doen maar ik vind het maar een raar hoekig, dik, veuls te duur, onrustig ding
Jouw GMT daarentegen… die heb ik zaterdag weer even mogen bewonderen… schitterend!
Ik kan er niets aan doen maar ik vind het maar een raar hoekig, dik, veuls te duur, onrustig ding
Jouw GMT daarentegen… die heb ik zaterdag weer even mogen bewonderen… schitterend!
Snotverdikkie. Man man man wat is die prachtig.
Misschien wel het allermooiste dat je kunt hebben?
Deze zie je niet vaak. Erg fraai. Tevreden mee? Hoe is de maat?
Thanks!
Héél erg tevreden mee. Krijgt verreweg de meeste draagtijd, terwijl ik toch echt een paar hele fijne horloges in mijn kist heb liggen. Kan bijna overal bij, niet te schreeuwerig maar toch super afgewerkt, draagt gewoon erg prettig en de maat (39mm) is voor mijn 17,5 cm pols perfect.
Was de smartphone nog goed (zijn vaak niet waterdicht)?
Het is een schande, ik woon in Apeldoorn, maar heb nou nog steeds geen Veluwse schavuit geproefd!
Anyway…
Wilde vandaag m’n Bulova Precisionist dragen, maar de batterij was op en CR2016 heb ik toevallig niet in huis…, uitgeweken naar een “Poor Mans Tuna”
Sodeju. Heb ik in 2015 op Baselworld live mogen aanschouwen tijdens de introductie. Er is veel kritiek op de fluted bezel, want die lijkt te veel op de Rolex Datejust. Ik vind het wel erg kek hoor allemaal. De prijs is wel vrij fors met ruim €6.500 meen ik?
Thanks. Suède bandje van cheapestnatostraps
Ik neem aan dat er ergens een 5 in de klok zat?