Wat dragen wij vandaag? Deel V

Nieuw bandje op m’n 1967 Oriënt👍

Fijne dag!

21 likes

Ik was ooit nieuwsgierig. Toen heb ik een rijtje experimenten gedaan en ben ik toch aan dames blijven hangen. Mannen zijn niet m’n ding. Gender-bending vind ik dan wel weer aardig.

Mijn vader zei altijd “Onderzoek alle dingen en behoud de goede”. Ik twijfel er aan of hij dat bedoelde. :slight_smile:

Om het on topic te houden:

23 likes

19 likes

19 likes
16 likes

De Pesaro I vandaag

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/3X/3/e/3efc3a751237726555450e92e2e7f4f1b723583c_1_375x500.jpg

Fijne donderdag :slight_smile:

13 likes

De Anonimo op deze druilerige donderdag

12 likes

B-42 Flieger

19 likes

19 likes

Dit was net buiten Bifrost (IJsland), deze miniwaterval heet Glanni a.k.a. Glannifoss. Alle watervallen zijn ‘fossen’.

3 likes

IJsland inderdaad. De trollenfoto was in Akureyri :slight_smile:

2 likes

Vandaag de shogun maar eens op leer.

18 likes

Heuh, ik ga volgende week :sunglasses:
Edit: hoe is het weer? :grin:

1 like

Het is nu prima weer. En vandaag redelijke kans op het noorderlicht :vulcan:

2 likes

Naar je zin daar? Goede tijd om te gaan…beter weer dan hier haha…:wink:

Het is nu tussen 8 en 10 graden en redelijk droog. Hoe hoger je komt des te frisser het wordt (logisch, maar toch :smile:)

2 likes

Het is hier schitterend. Veel bijzonder natuurgeweld. Maar zal niet teveel offtopic gaan. Enige nadeel hier is dat het eten zo duur is.

11 likes

Top, klinkt goed!
Ik heb het noorderlicht al een keer gezien in Lapland, maar m’n vriendin doet mij iets als wij het niet gaan zien daar :grin:
Dus succes! Hopelijk pak je dat noorderlicht mee :sunglasses:
Geniet ervan! :thumbsup:

2 likes

Hotdogs bij de benzinepomp dan maar he…:wink: En nu is de wisselkoers beter dan 10 jaar terug…:wink:

Wat een mooi horloge. Best apart, ook heb ik nog nooit van het merk gehoord. Weer iets geleerd vandaag!

1 like