Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

Nou daar is ie dan! De nieuwe aanwinst, de Omega AT :smiley:
Binnenkort een korte review.

49 likes

EMG (nummer 13)!

15 likes

Ai ai ai wat mooi :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd David, wat een topper!:heart_eyes:

1 like

Dankjewel Chris…ja ben er blij mee :+1:

1 like

Héél mooi!

2 likes

Mooi zeg, gefeliciteerd :slight_smile:

2 likes

Jij bent de geluksvogel die deze uit het blauwe gedeelte heeft opgepikt?

Geweldig horloge! Heel veel draagplezier :+1:

2 likes

Thx heren!! @daffie @JWZ @Harpoen De portemonnee doet echt pijn, maar de glimlach maakt alles goed :smile:

@ThomThom Hahah ja dat klopt. Vrij snel in de auto gestapt en met piepende banden, al strepen trekkend, naar het verre noorden gereden. Kostte wat tijd, maar dan heb je ook wat. (ben geloof ik wel geflitst :p) Pizza stond klaar bij @Roger_R dus dat was natuurlijk top!

6 likes

Supermooi horloge!:+1:
Veel plezier van deze kanjer😍

1 like

Haha, en terecht :grin: Zat net nog wat langer naar je foto’s te kijken en dit is echt een topper :heart_eyes:

Dat geld ben je zo weer vergeten :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mooi! Veel plezier met je nieuwe horloge!

1 like

Prachtige Omega, veel plezier er mee!

2 likes

Hahaha ja, komt zeker goed :slight_smile:

@HansT @Floydian67 Dank! :grin:

3 likes

Nu wel…:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

16 likes

De jeugdige onderzoeker en hier is mee te leven…:+1::grin:

16 likes

Erg mooie Nomos!

1 like

Dankjewel Hans :+1:

2 likes

Och ik vind haast alle Seamasters mooi hoor @dion Maar als ik soms reacties zie als iemand twijfelt over keuze voor welke Speedmaster krijg ik wel eens een lachbui over dat eentonige verhaal van al de kenners. Voor mij is een horloge iets wat je voor jezelf koopt, en niet voor het aantal likes op een forum, of jaloerse blikken van je collega’s/klanten…
In elk geval jaren geleden twee van deze in één week kunnen kopen, en nog steeds spijt dat ik er één voorbij liet gaan. Zijn wel ietsje meer waard geworden geloof ik :thinking::innocent: maar vooral: wat een mooie aanvulling was dat geweest. Glas origineel, ietsje betere kast - alleen binnen zat die helemaal onder de vloeibare kit zover ik het kon beoordelen, en dat durfde ik niet aan…

2 likes