Nieuwe aanwinst
Het horloge wat ik vandaag om heb, staat ook op eBay bij een Britse verkoper, die waarschijnlijk meent goud in handen te hebben!
Blijft toch een heel mooie Carrera! Die kast is sowieso top en de ingetogen kleuren ben ik zeker fan van Wat is de diameter?
Geinige foto.
De band lijkt zo gecamoufleerd in de achtergrond.
Begin van de avondwissel eigenlijk te warm voor leer, maar is NA dankzij @SuperC ! Nogmaals dank Jaap!
Vandaag mijn nieuwe aanwinst om! Prachtige Oris Acquis & eerste niet Seiko Horloge. (@ allen nog bedankt voor deze nieuwe hobby /verslaving, mede getriggerd door aanmelding op dit forum en deze thread)
Na dagen zitten tobben mijn prioriteiten bijgesteld en via de Jomashop uit de U.S. de Oris besteld. Apparently zijn ze legit, want niet alleen was het horloge er 2 dagen eerder laten, ze hebben de small second 500m versie variant toegestuurd i.p.v. de reguliere Oris acquis 300m (zelde looks). Foutje maar wat een mazzel. (de duivel schijt klaarblijkelijk altijd op de grote hoop;) ) Hij is maar liefst 45.5mm dus wel groter dan de reguliere, maar het bevalt tot dusver. Nu genieten en vanavond maar hopen dat vrouwlief me nog wil aankijken…
39 mm .en ik had mazzel .
Bij reuter hadden ze het horloge verkeerd
Geprijsd. Omdat dit hun fout was , kreeg ik hem voor 600 euro minder mee
Koel apparaat Ide. Zag laatst een review, dat glas is echt blauw begreep ik. Very nice