Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

Horloge: David @Davidf40
Bandje: Jeroen @Proenski

Goedemorgen!

23 likes

:smiley::+1:

45 likes

Blijft een echte knaller! Fijn te zien dat je er oprecht van geniet :+1:

1 like

Lekker zomers! :ok_hand:

1 like

Dank je Pieter, ik ben er inderdaad nog zeer mee in mijn sas.
Maar over knallers gesproken, is het een beetje rustig daar ?

1 like

Ziet er goed uit! Veel plezier ermee.

1 like

Ben eind vorige week terug thuisgekomen.
Situatie in Afghanistan blijft volatiel. Zal zeer moeilijk te stabiliseren zijn. In het algemeen minder vuurcontacten dan enkele jaren geleden maar toen zaten er ook meer troepn.

De aandacht van Taliban en ISIS ligt nu vooral op het aanvallen van Afghaanse troepen.
De focus van NATO is aan het verschuiven van Irak naar Afghanistan gezien ISIS als conventionele tegenstander verslaan is in Irak (nu terug naar insurgency model en blijven dus gevaarlijk).

In de nabije toekomst worden er dus meer NATO-troepen naar Aghanistan gestuurd (ook door NLD en BEL) maar zal afwachten worden of dit op het terrein resultaten zal geven.
Het is en blijft een Afghaans probleem en NATO ondersteund hierin.

Conclusie: zoals in veel conflictgebied wait and see…

5 likes

De Hour Vision op een nieuwe blauwe croco, lekker ‘s zomers.

28 likes

Polywatch op het glaasje?

10:10 uur shot bij de koffieautomaat :ok_hand:

22 likes

NA…Leuke Actus bij mijn Seiko verzameling… :blush:



25 likes

Met veel moeite de damasko in de doos gelaten om de omega weer wat polstijd te geven.

25 likes

Is mineraal :wink:

Ik vind dit mooie heldere glas met enkele krasjes helemaal niet storend, integendeel, heeft geleefde charme, nieuw en nieuwstaat zijn mij te steriel.

Bovendien is dit het originele ‘smalle C’ glas, de nieuwe vervangglazen zijn veel minder mooi met dikkere font en brede C (in tachymeter).

Ja, ik ben er zoéén, ik probeer zelfs de glaasjes fabrieksorigineel te houden :wink:

Op m’n 69er Speedy Pro zit nog de originele plexi, jaren '60 geëtst logo met ‘korte beentjes’ inclusief :heart_eyes:

Grappig is dus dat, doorheen de tijd, het Omega logo aangepast werd, en de logo’s op de vervangglaasjes evolueerden mee. Als je nu een nieuw service-exemplaar op je jaren '60 Omega zet heb je dus een inconsistentie tussen het logo en de periode. Jammer vind ik.

1 like


Ik sta netjes stil :wink:

30 likes

Snelle Dinsdag

42 likes

el primero :slight_smile:

27 likes

Tijd voor een bakkie

22 likes

Dagje thuis werken…

13 likes

27 likes

25 likes