Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

Uiteraard de Speedmaster, in de auto wachtend op mijn vrouw. Tijd zat dus :sunglasses:

30 likes

Top ik ga hem nog missen :confused::ok_hand::wink:

1 like

Nice!:+1:

1 like

Seamaster om het weekend te beginnen😀

29 likes

16 likes

Weekend!

20 likes

Nu nog ff op mesh en dan is ie top. :+1:
Zou hem voor mij nog weleens kunnen worden. :thinking:

1 like

:thinking:mesh kweenie…

Nautische taferelen :anchor: :ferry:

7 likes

Doe maar, top combinatie !

1 like

Dit is mijn <10K grail watch. Wat een beauty

Prima glaasje :ok_hand:t2:

1 like

Planet ocean om het weekend in te zetten.

31 likes

Al een paar dagen aan het genieten van mijn NA!

19 likes

14 likes

De Precisionist vandaag

7 likes

Nieuwe foto opgehangen pffff - en deze oude Lanco keek mee of die goed hangt…

8 likes

Ik vrees dat mijn wederhelft en ik het eens zijn. Het enige wat Tim Minchin ooit goed heeft gedaan is z’n korte bijrol in Californication. Met name omdat hij toch al een parodie van zichzelf was. :slight_smile:

Nylon. Touché, ik had mij deerlijk vergist in de materialen. :+1:

Mag ik je nog een alternatief voor Tim aanbieden?

1 like

thx Han!

Wat bedoel je juist met minder nauwkeurig? De submariner bezel is er eentje van yobokies maar ik heb deze keer de 3M tape gebruikt die ik bij mijn bezel inserts van DLW gekregen heb en ik moet zeggen: perfect fit met de CT037CIS (misschien geluk gehad dan?)

Mijn andere bezel inserts heb ik gelijmd met tec7 en daar voel ik een miniem randje tussen bezel en kristal. Waarschijnlijk omdat ik bij het aandrukken de tec7 eigenlijk volledig platduw. Je ziet het niet maar het stoort mij als ik bv de horloge eens afveeg (ik voel het randje)

Dus binnenkort de bezel inserts er proberen uitkrijgen en opnieuw monteren met de 3M tape :roll_eyes:

1 like

Nou, ik kreeg in het begin met de Yobokies sub bezel en het lijmen van de inserts geen flush fit en begon te twijfelen of ik het glas wel goed had geperst. Met de stock bezel niks aan de hand. Ik heb nu 8 Sub bezels gehad van Yobokies en qua hoogte verschillen ze onderling zo’n 0.2mm gok ik. Dus minder nauwkeurig afgedraaid.