Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

Likes zijn op, dus zo… :+1::wink:

Edit: ik ben eigenlijk geen kinetic liefhebber, maar dit is wel een heel stoer model! :sunglasses:

1 like

Likes zijn op, dus dan maar zo… :+1::wink:

2 likes

Dank je - ik eigenlijk ook, beetje de Titanium look maar is wel zwaarder dan die Citizen titanium chronograaf. Een tijdlang als daily beater in gebruik kreeg deze Seiko dit jaar een nieuwe accu.
Een andere Kinetic (Porsche Design) ligt weer totaal weg te kwijnen hier, eigenlijk vind ik zelf die eerdere AGS series wel een interessanter verhaal, zoals bijv. de Flightmaster GMT.

1 like

op mijn verjaardag genoten van mijn ingetogen doch chique Alpina

15 likes

Gefeliciteerd, de visite is eindelijk weg? :slight_smile:

Hoe verneuk je een mooi horloge met kraaltjes en touwtjes…

Man man man zucht die meuk moet je echt om je andere pols gooien, doe ik ook :wink:

1 like

Nee geen visite over de vloer gehad, maar wel net terug van een happie eten buiten de deur :blush:

1 like

:open_mouth:

Kraaltjes touwtjes??? Misschien wat bandjes met spiegeltjes er bij? Daarmee lijken die klokken nog wat breder!

:roll_eyes:
:zipper_mouth_face:

Geeft niet, ik ben een ouwe l*l he? :wink:

Ik vind het zo zonde omdat andere sierraden de aandacht wegtrekken van wat anders een fraai horloge is…

Om nog maar niet te spreken van mensen de echt zware (metalen) armbanden naast hun horloge dragen met alle onnodige kras schade van dien…

De meeste van ons zijn gezegend met 2 polsen, ik zeg gebruik ze dienovereenkomstig #eindepreek

2 likes

Tja is net wat je onder een oude l** verstaat?! :wink:
Mag je zeggen hoor…ergens heb je ook wel gelijk.

1 like

Laten we zeggen dat 50 dichter in de buurt komt dan 30 :wink:

Ach, iedereen moet doen wat ie leuk of mooi vind. Nogmaals niets ten nadele van of de “juwelen” of het horloge hoor. Misschien ben ik wel te “old school” of te weinig “hipster”, dan kan ook :grin:

Dat is hier niet anders…alleen wil ik me niet bestempelen als oud l** :joy:

1 like

Die opmerking is voor (mijn) eigen rekening, he? :wink:

Als ik jonger was geweest had ik gezegd “me” eigen rekening maar daar krijg ik dus echt kramp in mijn ballen van dus dat doen we dat maar niet. Met excuus aan alle jongeren hier die menen dat dat correct taalgebruik is.

Ok, ouwe (praat tegen mezelf hier), tijd om naar bed te gaan.

7 likes

Goedemorgen

43 likes

Daar gaan we weer .:joy::joy::joy:

13 likes

Plain Joe voor het eerst naar London

40 likes

Maandagochtend èn de stationskoffie 5% duurder geworden.
Pfff…

5 likes

Zo, pauze.
Grote koffie op een mooi plekje .

7 likes