Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

Wat de heer @koetsjh niet wist:

álle afleidingstrucs die @Tempus_Fugit en ik kenden zijn geprobeerd, zelfs de inzet van een beminnelijke dame in uitdagend geelgestreept strak broekpak.…Jaco heb jij haar überhaupt gezien???

NÍÉTS, maar dan ook niets kon de aandacht van ons Hf lid uit Zuid Holland afbuigen naar iets zonder wijzers.

Byzonder dus :crazy_face: en beetje jammer ook: de oorspronkelijke bedoeling was om minimaal 1 klok uit de verzameling achterover te drukken.

NIET GELUKT :disappointed:

best jammer want er zaten mooie stukken bij zónder geel gestreepte accessoires.

Desalniettemin een geslaagde ontmoeting waar we alledrie de ruimte hadden om top- en pronkstukken te showen.

Voor mij de topper van de dag:

My name is allready on the case-back :upside_down_face:

Géééintje

13 likes

Ohh ja, deze weer omgedaan toen we het etablissement verlieten.
Ik mag niet klagen vind ik

17 likes

13 likes

:joy:

Tsja, serveerster of broekpak… met een stel horloge graaiers in de buurt moet je de aandacht wel enigszins zien te verdelen. :sunglasses: En nog eten tussendoor ook!

Maar je probeerde me vooral van het broekpak af te leiden door telkens met de Bulova Curv in mijn gezichtsveld te zitten. :wink:

Manman, hartstikke druk had ik het. Overigens is de Curv ook absoluut prachtig! Staat vast ook al een naam op. :laughing:

Maar de mini turtle van Ron was ook erg mooi! Ik kende hem niet in dit formaat!

1 like

Die dus. In real life echt heel bijzonder en draagt veel kleiner/subtieler dan ik dacht. Mooi!

Eens!!

@Tempus_Fugit show jouw turtle :blush:

1 like

Actieve dag gehad…

7 likes

Mooi!

1 like

Zo naar een feestje met de Vratislavia om.:beers: Had, toen ik deze had geruild tegen de EMG NL17, niet het idee dat ik hem zo mooi zou blijven vinden, ik denk zelfs dat het een blijvertje is :smiley:

13 likes

Seiko weekend voortgezet met mijn oude chronograaf - zo’n klassieker voelt voor mij toch het meest vertrouwd, altijd :innocent:

18 likes

Een safier glaasje met ar-coating

1 like

Vandaag voor het eerst sinds maanden nog eens om de pols gedaan. Zou het horloge eigenlijk willen verkopen maar ben er te lui voor…

7 likes

Fijne avond allemaal.

14 likes

27 likes

NA, gekocht voor mijn vrouw. Geen idee hoe oud hij precies is. Ik schat begin jaren 70. Hoe dan ook: vrouwlief blij!

8 likes

Hahaha, mij is zij in ieder geval niet ontgaan :joy: Dat broekpakje zat op bepaalde plekken wel erg strak :star_struck:. Het zou er bijna off-topic van gaan :rofl::rofl:

3 likes
7 likes

Zoiets als de 12 uur aanduiding bij de Sumo, Ron? :innocent:

Check :joy:

2 likes

Ik probeer toch een beetje on topic te blijven. :joy:

1 like