Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

Die dus. In real life echt heel bijzonder en draagt veel kleiner/subtieler dan ik dacht. Mooi!

Eens!!

@Tempus_Fugit show jouw turtle :blush:

1 like

Actieve dag gehad…

7 likes

Mooi!

1 like

Zo naar een feestje met de Vratislavia om.:beers: Had, toen ik deze had geruild tegen de EMG NL17, niet het idee dat ik hem zo mooi zou blijven vinden, ik denk zelfs dat het een blijvertje is :smiley:

13 likes

Seiko weekend voortgezet met mijn oude chronograaf - zo’n klassieker voelt voor mij toch het meest vertrouwd, altijd :innocent:

18 likes

Een safier glaasje met ar-coating

1 like

Vandaag voor het eerst sinds maanden nog eens om de pols gedaan. Zou het horloge eigenlijk willen verkopen maar ben er te lui voor…

7 likes

Fijne avond allemaal.

14 likes

27 likes

NA, gekocht voor mijn vrouw. Geen idee hoe oud hij precies is. Ik schat begin jaren 70. Hoe dan ook: vrouwlief blij!

8 likes

Hahaha, mij is zij in ieder geval niet ontgaan :joy: Dat broekpakje zat op bepaalde plekken wel erg strak :star_struck:. Het zou er bijna off-topic van gaan :rofl::rofl:

3 likes
7 likes

Zoiets als de 12 uur aanduiding bij de Sumo, Ron? :innocent:

Check :joy:

2 likes

Ik probeer toch een beetje on topic te blijven. :joy:

1 like

16 likes

Haha, ik ook, maar los van de eerdergenoemde check was de rest ook goed gelukt, zal ik maar zeggen :joy: Ik doe echt mijn best om on-topic te blijven,maar soms wordt het onmogelijke gevraagd :sunglasses:

3 likes

21 likes

Lekker onder de veranda.

18 likes