Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

Hapje eten met de Reverso Grande Taille

28 likes

Ja is de originele mesh. Is alleen wel iets aan de grote kant, heb alle schakels er tussen uit en hij zit nog iets te los op mijn 17,5cm pols :thinking:

1 like

Ai dat is wel erg jammer. Deze zijn ook niet in te korten volgens mij of wel? Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik had een mooie STAIB mesh besteld in de US en nu blijkt het een xs te zijn. Ik dacht dat ik dunne polsen had…maar dit slaat echt alles zo kort.

1 like

Hahah dat is zonde! Ik heb een keer een mesh band besteld die te groot was, maar daar heb ik toen wat schakels met een kniptang tussen uit geknipt. Werkt prima! Deze is wel af te stellen dmv losse schakels net als met een normale stalen band. Maar alsnog te los. Hoeveel mm is die mesh band en hoe breed is je pols? Draag die van mij toch niet en is 20mm aanzet.

1 like

Ja met een wat goedkopere zou ik dat ook nog wel aandurven maar een originele longines:sweat_smile:.
De meshband is 20mm en mijn polsomtrek zal ongeveer 17-17,5cm zijn.

1 like

Aha, heb nog 5 vakken te gaan! Succes!

1 like

Ik nog drie deze maand. Succes!

1 like

26 likes

Welterusten all.:sleeping:

30 likes

Staat je goed :smile::+1:

2 likes

34 likes

Net thuis van een superleuke meet.

Mijn maatje @ThaPapper vroegl; “Han wil je wat water?”

Ik ben zo blij dat ik wat water heb gedronken :beers: :full_moon_with_face: Gelukkig heb ik niet zoveel gedronken dit keer :+1: Ik heb maar 160 euro opgemaakt :zipper_mouth_face: :smile:

30 likes

Gaaf Chris… :+1::+1:

4 likes

Gewoon doen Frits, ga je echt geen spijt van krijgen

21 likes

Goedemorgen allemaal, maak er een mooie dag van. :sunglasses:

32 likes

XR1200 motorweekend in Luxemburg, dus de TAG.
Wilde ik gisteren posten, maar: géén internet😯. Vandaag voorspelt veel goeds, roomview:

21 likes

Hi Eric,

De Pontos is er al hoor. :wink:

26 likes

Mogguh :coffee:

30 likes

15286143737171798754137
Dat ie maar lang mag duren , de zondag :joy::joy::joy:

15 likes

Fijne zondag

35 likes