Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

Vandaag de Steinhart…

9 likes

Stofje? Volgens mij zit er een gat in je glas op 03.00 uur :sweat_smile:

1 like

Thanks! Deze is uit 2016, dus geen vintage :wink:

1 like

Oh…oke, is dan wel een maatje groter dan? Apart dat je deze niet vaak ziet :roll_eyes:

1 like

Ja deze is vrij fors. Forser dat ik in eerste instantie dacht, denk 41-42mm. Hij doet me qua wijzerplaat een beetje denken aan de Spork. Maar dan zonder de duikersbezel :wink:

10 likes

Je kunt hem nu hier vinden (ik had hem via eBay en duurder helaas :stuck_out_tongue:) http://www.watzstore.nl/kristall/1216-eulit-kristall-18mm-blauw.html

1 like

Ach…hij is van 22-05-'18 zal toch nog wel garantie opzitten…anders CarGlass maar bellen :wink:

1 like

Ja zéker… die je heel even hebt gehad en weg heb gedaan maar die Spork lijkt me veel forser :roll_eyes:…ook vanwege de bezel maar ook dikker denk ik :thinking:

1 like

Jip… :+1::sweat_smile:

1 like

Die was inderdaad nog groter en voor mij te groot. Daarom heb ik hem maar kort gehad :sweat_smile:

1 like

Ook een aantal keer gehad…vooral dat een horloge net iets te groot is :roll_eyes: …Welk uurweek zit in deze…4r36 of 7s26?

In de spork zit een 4r15, zonder handwinding en hacking maar met de 50 uur gangreserve zoals de 6r15. In de andere zit een 4r35.

1 like

Ah…dus wel hacking en winding in de jouwe :+1:

1 like

Nog een uurtje Tuesday… :sunglasses::sunglasses:

25 likes

Nog nèt op de valreep… Ik had deze zonnige klok om op een overwegend grijze dag…

10 likes

20 likes

Misschien niet de duidelijkste foto van het klokje, maar wou ook opscheppen met de achtergrond!:slightly_smiling_face:
Tissot perpetual calander, Oslo, middernacht ‘zon’(lichtt) :sunny:

7 likes

Sittin’ in the mid day sun…

9 likes

Schitterende mod! A real HanDaVinci?

1 like

Deze maar even opladen😎

15 likes