Rare horloges…
minutenwijzer?
Nee…die discussie hebben we al gehad…toen heb ik nog de officiele advertentie laten zien
Toen vond je die te lang…
Pff die is gaaf!
Hoe dan? Wat een schoonheid!!!
Vandaag mijn eerste horloge wat ik gekregen heb van mijn schoonmoeder. Dit horloge heeft mijn interesses in horloges aangewakkerd. Het is geen fancy merk, maar ach… zo zijn er velen begonnen denk ik. Toch draagt hij heerlijk en heb ik er een prettig gevoel bij. Daar draait het om uit eindelijk
Zou kunnen - Dus ik vind hem nog steeds niet in het design passen. Niet hapklaar
Hahaha…ik zal eens lekker happen
Volgens de advertentie klopt het…maar als het niet zou kloppen maakt mij bij deze niet uit …ik vind het juist mooi…hij raakt de minuten aan, dat is ook niet bij alle horloges
Nog eens naar de advertentie kijken Nils !! Deze van jou staat er zo niet op vlg mij. Of de wijzers zijn beide niet met lichtgevend deel uitgerust, of dus juist wel. Die van jou heeft een lichtgevende urenwijzer, en een zwarte minutenwijzer als ik het goed zie… maar zoals je al zegt als je hem juist mooi vind dan verwijder ik mijn commentaar gewoon voor je
Oh,Chips…je hebt gelijk, ik had de verkeerde advertentie…volgens mij de linkse…
Lijken wel veel op elkaar…dat dan weer wel
Zo iets vaags vind ik dat…bij die eerdere donkergrijze ook die wijzers waar helemaal niets inzit ook niet in mijn Cutlass bv(ook op de advertenties zit er niets in)…Wel eens zitten denken of ze dat gedaan hebben om als het 03.15/15.15 is dat je dan de datum nog kan zien…ik weet het…rare gedachtes
Misschien zaten ze ook aan het strakke eenwijzer-design van de Meistersinger te denken Nils, maar dan met zo’n minutenwijzer die een paar keer per dag onzichtbaar is - maar ik blijf het een beetje een designmisser vinden om wijzers niet te matchen.