Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

Mooi nagemaakte en flink verbeterde 6105/8110 met NH35A uurwerk, 20 mm band-aansluiting en saffier glas. Alleen de lunette gaat wat strak, maar niet een heel groot probleem.

7 likes

42 likes

Afternoon swap naar de SMPc

28 likes

Even een swap… Gisteren had ik al de 24 uurs horloge gewisseld van leer naar nato met succes… Draag hem weinig met het mooie weer vanwege de bruin leren band. Vandaag mijn castle overgezet van zwart leer naar Bond Nato omdat ik deze om dezelfde reden weinig draag. En ben er blij mee…

4 likes

Heel bijzonder klokje. :+1: Had ik nog nooit eerder gezien.

Je ziet ze niet heel veel, maar ben erg gecharmeerd van Max Bill. Dan kan deze haast niet ontbreken net zoals de Movado en de Junghans. Van deze Omega is ook nog een zwarte versie en heb het geluk die ook te bezitten. Zijn er destijds 1000 van gemaakt, nog best een redelijk aantal. Daarnaast zijn er meerdere exemplaren met een kleinere diameter, deze zijn beide 40mm.

Hier nog twee foto’s:

16 likes

Nee, ik vind het niks. De Junghans vind ik prachtig, maar deze ziet er heel goedkoop uit voor mij (even afgezien van het Omega logo :wink:)

2 likes

Wellicht dat het anders is als je hem vast hebt. lijkt op de foto wellicht plastic-achtig. Moet zeggen dat ze erg mooi gemaakt zijn. Met name de inleg van de achterkant.
Zijn overigens ook niet mijn favorieten en heb ze meer door het Max Bill verhaal.

1 like

Rolex GMT-MASTER II voor vandaag, samen met een mooie Oyster Perpetual Date van een maat!

23 likes

Deze maar weer is

18 likes

30 likes

Deze even laten uitwaaien vandaag

33 likes

Net binnen van Amazon @ € 92,37 :wink:

12 likes

Doe mij toch maar jouw heerlijke blauwe😉

1 like

Ja dit is meer voor @ work of holiday.

Vier tray’s cola, 2 tray’s Pils en 2 melk.
Meer draag ik niet meer vandaag.,:joy:

1 like

En deze

18 likes

Heerlijk man
Deze zou erbij passen :wink:
https://www.metropoliscollection.nl/watch-collection/rolex-submariner-date-16613-purple-1992.aspx

1 like

Wow

1 like

Gaat er eentje naar Drachten dit weekend?