Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

Absoluut mee eens en hier ook begin van het weekend! :ok_hand::slightly_smiling_face:

1 like

Avondwissel…

21 likes

Veel draagplezier👌

1 like

Deze een dagje mee

17 likes

Oris Aquis Small Seconds

16 likes

Mogu…ik ben ook weer in de ‘air’ :blush:

Ik vind ze gaaf en dan vind jij de Cutlass ook niet mooi zeker, ook een designmisser? :roll_eyes:
Gelukkig dat smaken verschillen :yum:

18 likes

Vadaag weer 1 van m’n geliefde 5jes :grinning:

11 likes

Dank!

1 like

Merci!

1 like

Tja - commentaar blijft gelijk Nils. Mooi horloge met merkwaardige wijzerset. Ik zie net bij beter kijken dat de uurwijzer open is - niet lichtgevend of anders gevuld voor contrast dus. En dan is het bij de variant met zwarte wijzerplaat dan weer een totaal andere set, en zelfs een secondewijzer met dot. Misschien was er wel helemaal geen reden voor die keuze, behalve dat er voorraad van was :thinking::sweat_smile:

1 like

Erg mooi maar waar moet ik deze plaatsen met al dat andere geweld van je :grimacing::thinking:

1 like

Ik weet het ook niet en ik ben het met je eens dat het apart is(wat ik dan juist leuk vind) . Toen ik deze types tegenkwam dacht ik dat ze de lume gewoon verwijderd hadden maar na nader onderzoek zag ik dat het gewoon leeg was en origineel…

Gelukkig kunnen we het eens zijn dat we het oneens zijn(klinkt ook leuk in het Engels) :roll_eyes::joy:

1 like

Hokje van dn beater :grin:

1 like

Ok ben benieuwd hoe lang die blijft :grimacing: wel een mooi horloge dus veel draagplezier :+1:t2:

1 like

De hele week al om de pols 5960P.

40 likes

Callibre 601

De nieuwe aanwinst :+1:

25 likes

Staat geweldig op die band…lekker! :ok_hand:

2 likes

Thanx David :ok_hand:

1 like

Echte kraker

10 likes