Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

Nice! Gefeliciteerd met de aanwinst. :+1::+1:

1 like

Is de wijzerplaat groen of lijkt dat zo? Lijkt wel British Racing Green op deze foto! Mooi hoor!

1 like

Inderdaad groene kleur en bezel ! Nieuwe kleur van Oris, beetje zoals de Hulk van Rolex. Erg mooie kleur en ben ook zeer verrast in positieve zin :+1:t2:

2 likes

Met de motor weggeweest en tot 19.00 geen horloge gedragen!
Eerst ff de Oris en nu nog even van de Precista genieten, zometeen van een tripeltje!!!

13 likes

Agree🤟
Benieuwd naar het resultaat

1 like

17 likes

19 likes

Wissel naar de Remova :grinning:

16 likes

Friese oogjes

Complimenten! Klok van de dag imho

1 like

Sorry voor de pun (blijft-erin-o)

1 like

Na een feest, dat redelijk uitgelopen is, vandaag niet verder gekomen dan zo’n 2 kilo :joy:
De rest hangt nog vers te zijn aan de boom, elke avond maar iets plukken deze week :sunglasses:

3 likes

Pffffieew - Bij ons hebben de vogels alles al geregeld, niks meer voor te doen :sweat_smile: Ok nog wel even wat besjes plukken dan, en tegelijk de Kinetic weer eens om vanwege Seiko Sunday -uh weekend

10 likes

Na een weekje in de box, terug om de pols. Met enkele grotere driehanders op de achtergrond

29 likes

Haha, dat probleem had ik ook, was pas tegen 3 uur thuis vannacht. :sweat_smile:

Bij ons meestal ook, maar dit jaar werd er nauwelijks van gegeten, laatste paar dagen pas.
Boom is intussen veel te groot om nog een net overheen te doen, dus pak ik alleen een paar takken in. Die ga ik van de week nog even uitpakken en plukken. :grin:

2 likes

Te veel kersenbomen hier, te hoog en veel te veel kauwen: dag kersen - moet ik weer naar Oudewater fietsen :wink:

1 like

10 likes

Gefeliciteerd, da’s de ultieme aanwinst, veel plezier er mee :slight_smile:

1 like

Seeker

13 likes

[quote=“daffie, post:1, topic:153662, full:true”]
Deel 8 alweer…:+1:
We mogen weer :persevere::persevere::persevere:

[/quote]

15 likes