Nice! Gefeliciteerd met de aanwinst.
Is de wijzerplaat groen of lijkt dat zo? Lijkt wel British Racing Green op deze foto! Mooi hoor!
Inderdaad groene kleur en bezel ! Nieuwe kleur van Oris, beetje zoals de Hulk van Rolex. Erg mooie kleur en ben ook zeer verrast in positieve zin
Met de motor weggeweest en tot 19.00 geen horloge gedragen!
Eerst ff de Oris en nu nog even van de Precista genieten, zometeen van een tripeltje!!!
Agree🤟
Benieuwd naar het resultaat
Friese oogjes
Complimenten! Klok van de dag imho
Sorry voor de pun (blijft-erin-o)
Na een feest, dat redelijk uitgelopen is, vandaag niet verder gekomen dan zo’n 2 kilo
De rest hangt nog vers te zijn aan de boom, elke avond maar iets plukken deze week
Pffffieew - Bij ons hebben de vogels alles al geregeld, niks meer voor te doen Ok nog wel even wat besjes plukken dan, en tegelijk de Kinetic weer eens om vanwege Seiko Sunday -uh weekend

Na een feest, dat redelijk uitgelopen is, vandaag niet verder gekomen dan zo’n 2 kilo
De rest hangt nog vers te zijn aan de boom, elke avond maar iets plukken deze week
Haha, dat probleem had ik ook, was pas tegen 3 uur thuis vannacht.

Bij ons hebben de vogels alles al geregeld, niks meer voor te doen
Bij ons meestal ook, maar dit jaar werd er nauwelijks van gegeten, laatste paar dagen pas.
Boom is intussen veel te groot om nog een net overheen te doen, dus pak ik alleen een paar takken in. Die ga ik van de week nog even uitpakken en plukken.
Te veel kersenbomen hier, te hoog en veel te veel kauwen: dag kersen - moet ik weer naar Oudewater fietsen
Gefeliciteerd, da’s de ultieme aanwinst, veel plezier er mee