Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

9 likes

Ik had er weer eens Sinn in. Ook deze wordt veel te weinig gedragen.

12 likes

Voor mij vandaag deze perfecte zomerklok :+1:

24 likes

Mooi!

1 like

Voor mij vandaag- en denkelijk voor het hele weekend- mijn Tudor Black Bay.:sunglasses:

Fijn weekend gewenst!:slightly_smiling_face::+1:

28 likes

Klinkt goed, ziet er goed uit bedoel ik! :sunglasses::yum: Ik woon niet ver van Oss, dus ik ga er zeker binnenkort eens zitten. :+1: Een tip terug van mij, ook in Oss, is Indiaas restaurant Athiste Mahal. Daar eten wij regelmatig en altijd goed. Een blind paard kan er haast geen schade doen, maar zij maken wel heel lekker en authentiek Indiaas eten en zijn daarnaast heel vriendelijk. :ok_hand:

3 likes

Vostok Amphibia Scuba Dude

12 likes

Mijn blingbling hand on the wheel vrachtwagenopstopping shot…

13 likes

Bedankt voor de tip!

1 like

Deze vandaag, :sunglasses:

Uploaden…

32 likes

8 likes

Voor iedereen een fantastisch weekend!

14 likes

Wat mijn vrouw draagt vandaag

17 likes

Bulova verkopen en het werk aan de wijzerplaat camcellen en dan ben je al bijna bij een echte…

1 like

Dat was vroegâh altijd leuk ja. 20 regels naar beneden schrijven voor een eenvoudige som. Wiskunde kan interessant zijn maar de manier van lesgeven joh…

1 like

34 likes

NA-tje…

25 likes

Ehhh een 18039 kost je zo 12k :upside_down_face: En het is geen vervanger voor een Rolex he? Ik wil dit idee gewoon uit mijn systeem hebben :sunglasses:

Als je voor mij een mint 16013 (het liefst uit 1988) kan vinden met een zwarte of blauwe wijzerplaat binnen Europa, mag je van mij een Colareb bandje uitzoeken. Iedereen mag mee doen. Behalve @Rolopalooza. Hij heeft zichzelf gediskwalificeerd om…redenen.

1 like

Ah zo. Ik als Rolex-leek dacht natuurlijk weer “DD = DD”. :sunglasses:

1 like

7 likes