Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

Vandaag de BB41mm op prachtig donkerblauw leder !!

22 likes

De Hamilton draag ik heel graag, dus vandaag al weer😀. Het is een hoogvlieger bij mij.
Fijne dag allemaal!

47 likes

Wel Nils, dat was het interessante deel info vond ik, van de overgangsfase van de uitstekende eigen penanker werkjes naar ETA hebben ze blijkbaar nog even eigen werken gemaakt. Lijkt me dat die redelijk zeldzaam zouden kunnen zijn. En ik wist dus ook niet dat ze ‘verplicht’ werden om vroeger alleen penanker werkjes te gebruiken, en daarom misschien wel het maximale er uit wisten te halen - tot chronometer prestaties toe!

1 like

Another day in the office!

16 likes

34 likes

Vandaag weer eens een Sea King ipv de Seamaster van gisteren.

Geen blijvertje misschien, maar met dit bandje vind ik hem nog altijd heel aardig smoelen

13 likes

22 likes

Skx031 op zomerse NATO strap ‘down under’

9 likes

11 likes

Eh,

Misschien iets te veel, rood-ivoor-navy streepjes met een wit-lichtblauw ruitjesoverhemd in een andere kleur op een zwart en vrij lomp horloge met nota bene een creme-kleurige lume?

Beter effen Navy of grijsblauw bij dit overhemd. Maar wie ben ik? Fashion favours the bold. :slight_smile:

Die like is, nou ja, omdat het een mooi Seiko duikertje is. Veel plezier daar!

1 like

Die Certina’s jongens, die kunnen ook gewoon overal tegen.
Schaduw, zon, schapen.
Achterhoek bestendig zullen we maar zeggen…
:thinking::sunglasses:

21 likes

Ja zeker maar moest gaan werken en eigenlijk nog niet dieper op ingegaan( ga ik nog zeker doen :+1: )

Ik was even ook met de datum bezig want dacht dat die kapot was maar blijkt een aparte manier te zijn van gewoon de wijzers draaien…oke dat wist ik van oudere horloges maar dat je voor de dag de wijzers de andere kant op moest dat wist ik nog niet :roll_eyes::blush:

Hier gevonden en meer info over het 648 KIF uurwerk…

1 like

Toch maar weer eens een Steinhart om de pols

13 likes

Ik kan deze al n tijdje niet gelijk zetten vanwege te vaste kroon waarschijnlijk icm niet helemaal juist geplaatste caseback. Maar begon m om de pols te missen dus maar om gedaan met de onjuiste tijd. Is mij niet vreemd trouwens :laughing:

11 likes

Excuses voor de schmutzige crownguards.

39 likes

29 likes

Goedemorgen! De tour zit er aan te komen, lekker😃

20 likes

:joy: dit is de “zero fucks given” combi…

1 like

Leg uit?
Edit: zie dat t om die schitterende combi gaat!
:joy::joy::joy::+1:t2::+1:t2::+1:t2:

2 likes

:+1: :joy: