Misschien een bepaald voorgevoel?
Ik ervaar de G-shock als de croc van de horlogewereld: Schrikken niet van een spatje of stootje, maar oh wat onfortuinlijk dat ze ooit zijn uitgevonden.
De maat, het display, het ontwerp en de materialen zijn verschrikkelijk. De gesp zal heel OK zijn.
Het spijt me. Je vroeg het. Maar toch zou ik er een G-shock solar overwegen als ik vier maanden door zuid amerika ging wandelen. Net als de crocs wellicht.
Daar is ie weer. Topding.
Vooruit nog maar een keer
Genietend van de heerlijke avondzon op een terras in supergezellig Amersfoort.
De NA, nummer drie alweer, blijft toch trekken zo’n LLD.
Deze is werkelijk in nieuwstaat half jaartje oud/jong en met de originele mesh band.
Deze toch maar eens op de “blijver” lijst zetten.
Hoewel de inhoud van de kist weer groeit, tegen de afspraken met mezelf in.
Gefeliciteerd Frits, en drie maal is scheepsrecht
Dank je Ben, misschien toch de opmaat naar “downgraden” en de twee Omega’s er uit.
Een soort van onderliggende hamsterwoede.
Die had je toch al in het blauwe gedeelte gezet?
Dan is er toch flinke twijfel en das een lastige dan.
Mag ik is vragen waar je over twijfelt dan? Maat, kleur of?
Hij is voor mijn pols sowieso te groot en ik heb er een haat liefde verhouding mee. Soms vind ik hem op een foto helemaal super en op andere denk ik weer, nah.
Bij mij komt dat door de kastvorm, de rest vind ik wel ok. Behalve dan nog het feit dat er alleen Oris banden op kunnen is ook nog een minpuntje.
De grijze sunburst vind ik niet helemaal je van het
Eet smakelijk! Mooi exemplaar weer
Had jij die Avi-8 al binnen?
Nog niks gehoord of gezien en het lijkt erop dat mijn Trident pro 600 er nog eerder zal zijn.
Dank je wel! …The Signature Collectie
Nee ook nog niet binnen, ik zag bij de bestelling 10 juli staan maar heb er mijn twijfels bij