Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

verkregen via @hondersotto

8 likes

Alpinistje.

12 likes

4 likes

Foto van gisteravond, maar ook vandaag weer om de pols.

9 likes

Likes zijn op, wat een schitterende Certina! Het uurwerk spreekt mij ook zeer aan.

1 like

He,he ff rustig hè dikke bibs meneer… Er zit toevallig wel een strapcode op :rofl:

3 likes

27 likes

Mijn vandaag ontvangen nieuwe Hamilton Khaki X-Wind. In mijn hoofd had ik hem al heel lang, nu ook om de pols :blush:

12 likes

Toch weer even op staal.

Uit oud Hollandse zuinigheid voorlopig op een wat aangepaste Seiko band overigens. De originele band mag nog even in het doosje blijven liggen, tot ik echt definitief overtuigd ben van deze aanwinst… :blush:

17 likes

Het was een moeilijke beslissing😀, de Seamaster blijft tijdens de muzikale werkweek aan zee thuis, de Hamilton gaat mee.

Praktisch gezien is dat verstandiger.
Daarbij komt dat de Hamilton een muzikale naam heeft, namelijk “Jazzmaster”:grinning:.

Grappig eigenlijk dat ik me, ondanks de intensieve muzikale voorbereidingen, ook zo druk kan maken om welk horloge ik overmorgen meeneem😊.

10 likes

Nieuwe aanwinst, net overgenomen van @BadBoy.

Band zojuist op maat gemaakt, horloge met een zeepsopje gewassen en hup! Genieten maar! :wink::+1:

33 likes

Net NSJ achter de rug. Daar hoort wat mij betreft toch wel een oud en klassiek horloge bij

11 likes

Deze toolwatch met deze plaat?!
En dan ook nog dat ProSpecs logo?
Ik zeg heel eerlijk, Neh.
Sorry :cry:

11 dagen om de pols 16/24 s’nachts op z,n ruggie en 11 dagen geleden bij aankoop exact gelijk gezet met de radio controlled , afwijking op dit moment Zero!! nul koma nul! hij blijft exact gelijk lopen. Nog nooit meegemaakt dat een klok zo strak blijft lopen. Bij dragen overdags loopt hij na 16 uur ongeveer -1 seconden zelfs iets minder en dat hersteld hij weer in 8 uur rust. Ben ik een blij mens JA!:yum::+1::+1: en vandaag de zon in van het westen naar het noorden van het land!:sunglasses:

27 likes

Goedemorgen

23 likes

Mogguh! Vandaag gaat deze weer om de pols…

32 likes

Goedemorgen

Prettig weekend🤟

30 likes

11 likes

Seiko 6306 uit 1978 vandaag. JDM versie vd 6309, met Kanji dagaanduiding😎

14 likes

Wederom een Seiko ditmaal een vintage uit de 80’s

8 likes