Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

33 likes

24 likes

Hoe verhoudt deze zich tov de Speedmaster ? Kwaliteit, afwerking etc etc…

2 likes

Kleine correctie, ik heb zojuist vernomen dat dit horloge niet van mijn opa, maar van mijn overgrootvader is geweest! :blush: Binnenkort even shoppen voor een nieuw glaasje. Fijne zondag allen!

10 likes

12 likes

Die dat deze week nieuw is aangekomen natuurlijk…

Klaar voor BBQ met dit mooie weer.

6 likes

Fijne zondag iedereen. :+1:

30 likes

Evant in de trein:

18 likes

Cool dit!

1 like

6105 vandaag😀

21 likes

Afwerking/kwaliteit is erg netjes moet ik zeggen. Vond ik bij de Aquis ook al. Oris scoort wat mij betreft relatief hoog op deze zaken. Heb nog geen tegenvallers kunnen ontdekken. De stalen band is wat licht, maar dat vind ik eigen wel lekker bij dit horloge en past ook prima bij het ontwerp. Net als het taperen van de band.

Lume is ook prima (geen retro lume zoals wel het geval is bij de 42mm variant).

De Speedy is wel een tree hoger, maar dat is ook niet vreemd. Die legt letterlijk ook meer gewicht in de schaal… maar het verschil in afwerking is niet zi groot als het prijsverschil zou doen vermoeden. Dus even los van wat er van binnen tikt :grimacing:

5 likes

Met zonnige groet!

26 likes

1961 Max Bill Meister :heart_eyes:

15 likes

Timex:

17 likes

10 likes

35 likes

Deze Pontiac Nageur, op een bijzondere band van de hand van Ko: deze is van kikkerleer!

26 likes

Daarnet even het stalen bandje op maat gemaakt, dus de NA flightmaster kan rond de pols :slight_smile:

13 likes

Navitimer

26 likes

Ik neem aan dat dit een mod is? Elke keer als ik denk deze vind ik echt heel nice, is het vrijwel altijd een mod :joy:

Heel erg mooi in ieder geval!