Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

7 likes

Mede door zijn dubbele rotors komt dit draagvermogen tot stand. Hij kan zijn eigen gewicht nog eens onder aan slings (noem het stroppen) onder de heli hangen. Wat dat betreft is het een alleskunner en echt een monster.

Het nieuwe type is qua airframe (romp) en avionics (vliegtuigbesturing en computers) een stuk geavanceerder. Bovendien zijn de airframes op den duur op, onderhoud kan, maar een keer is het gewoon over.

Wel worden van de huidige types een aantal cruciale (recent vernieuwde) onderdelen hergebruikt op de nieuwe chinooks.

3 likes

Klok kijken is zo wel een “eitje”

8 likes

Dit is je eerste horloge uit het hogere segment toch? Originele keuze dan wel!
Ik geniet echt van de foto’s. Prachtig horloge.

1 like

Hij blijft mooi Deniz👍

1 like


Nachtdienst ;nummer 5 van de 7 :expressionless:

5 likes

11 likes

Avondwissel en Halios uitgeleend voor een avond

9 likes

Ja graag. Geniet er steeds weer van :sunglasses:

1 like

Het merk begint wel steeds meer tot het establishment te behoren en krijgt steeds meer waardering. Maar ik vind het leuk om te zien dat iemand voor zijn eerste grote aankoop niet voor de obvious/safe choices gaat, maar zo’n speels horloge kiest.

Ik vind dit persoonlijk veruit de leukste Nomos. De andere modellen zijn voor mij iets te nihilistisch/bauhaus, maar dat is natuurlijk gelijkertijd de charme.

2 likes

Kan ik sinds gisteren ook over meespreken. Mooie mix tussen speels en klassiek. California dial heb ik altijd super gevonden.

22 likes

Echt heel mooi ,ik snap alleen die combi niet van romijnse en arabische cijfers .

1 like

Synth freak of DJ ?

Maakt hem net mooier dan de all arabic numerals versie, voor mij dan toch.
Zit hem ook in de details bij deze. De fijne blauwe lijn rond de lume, de rood/oranje seconde wijzer,…

13 likes

:heart_eyes:

1 like

Goedemorgen. Weekend is Damasko tijd.

17 likes

13 likes

19 likes

25 likes

Altijd weer mooi om de Alpinist om te hebben!

12 likes