Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

Groeten
Rutger

12 likes

Van de seamaster nog even switchen naar een ouwe trouwe Seiko

13 likes

8 likes

Of toch maar deze…

Groeten
Rutger

21 likes

Ah, excuseert u mij. Het compliment van de Tudor behoort @ThaPapper toe :slight_smile:

Je bent ook maar een nummer dus vandaar dak ik me vergiste :joy::joy::joy::joy:

En toch zal ik je wederom complimenteren met de Omega want dat is voor mij wel 1 van de mooisten van het huis :+1:

2 likes

Vandaag de Panhom…

9 likes

Altijd prachtig in de kleuren die ouwe Elvia :ok_hand:t3:

17 likes

Nog steeds zo blij mee…:+1:

32 likes

Dank, dank.:blush:
Ik ben erg tevreden met deze aanwinst. De wereld achter het saffiertje is levendig en echt indrukwekkend strak uitgevoerd.

3 likes

Vandaag deze, totaal “out of my comfort zone” maar daardoor ook juist gaaf :sunglasses:
De dial laat zich zeer lastig mooi fotograferen en is in het echt vele malen mooier. Soort mat blauwgrijs met zilveren subdials. Blij mee!

35 likes

Grappig hoe ik het de eerste keer niks vond toen ik hem zag. Na hem vaker voorbij te hebben zien komen ga ik hem wel steeds meer waarderen. Ik vind hem erg mooi!

Van harte nog met deze aanwinst en geniet ervan, hij verdient wel wat aandacht :+1:

2 likes

Gaaf man! :+1:

2 likes

Je bent ook maar een nummer dus vandaar dak ik me vergiste :joy::joy::joy:

Klopt maar niet zo maar een nummer :wink::joy:

En toch zal ik je wederom complimenteren met de Omega want dat is voor mij wel 1 van de mooisten van het huis :+1:

Dank je en ik moet ook zeggen dat ikzelf helemaal verbaasd ben hoe mooi hij is. Had eerst mijn twijfels maar hij is echt TOP :+1:t2:

1 like

Da’s de mijne geweest. Je hebt nu Buck DNA om je pols :grimacing:

3 likes

Serieus? Nou ik vind hem echt gaaf man.
Straks meteen maar ff de blauwe lamp erop

2 likes

:pensive:

15 likes

Je bent in Eindhoven geweest zie ik?

Yup. Ik stond hier trouwens stil, voordat ik daar commentaar op krijg :sunglasses:

1 like

Fijne klok.

19 likes