Wat dragen wij vandaag? Deel VIII

Dat is niet misselijk… Waar heb je dat laten doen dan? :wink::smiley:

1 like

Had de laatste dagen een postNL zending gemist. Een briefje opgehangen gisteravond aan m’n bel met de vraag om bij de buren te leveren indien mogelijk. Vanmiddag na het werk kom ik thuis, ligt het briefje dat ik op m’n bel gekleefd heb netjes met boodschap ‘buren helaas niet thuis’ en een boodschap dat deze na tweede niet thuis naar een PostNL center gaat, een eindje verderop. Pech, nog een dag wachten, en ik wacht al lang op dit mooie f*ckin late horloge. Gaat om 21.00u de bel. Staat mijn vriendelijke PostNL koerier nogmaals met het pakje aan de deur, aangezien mijn adres toch op de weg naar het Postpunt ligt :smile:
Als het goed is mag het ook gezegd worden! Hulde aan de goeie koeriers, die ondanks veel uren kloppen voor een habbekrats toch nog persoonlijke service leveren…
Genoeg geluld, ik heb er meteen uit pure frustratie na het lange wachten de plastics afgeript, dit snoepje aan een paar chronobeurtjes onderworpen and all seems well with nr.43 :champagne::wink:
Eerste kunstlichtfoto:

Grt

J

23 likes

Even een ander bandje…:blush:

31 likes

Ze kregen de chronograaf eerst niet goed, hij bleef steeds voor de twaalf resetten, maar dat is nu verholpen.

1 like

18 likes

Het klinkt belachelijk maar het is gewoon waar!!

3 horloges vandaag gedragen en heel veel tijd besteed aan het kijken hoe laat het was.

( foto van gister )
Start vd dag: op verzoek van omega-liefhebber @Jaroen

Jeroen was zo vriendelijk moj de vintage omega te overhandigen die ik van hem gekocht had:
1973 en misschien wel uit het zelfde jaar als mijn Speedy Mk II

Oh ja Jeroen : deze bedoelde ik

Derde horloge vanaf ca 18:00 was een bij enkele HFers bekende HFLE 2017 klok:
Overgenomen van @MotoSkooly die tijdens de onderhandeling over geduld en vindingrijkheid beschikte.

Tsja, nu weet ik niet wat ik morgen moet dragen, maar ik zet het max aantal niet meer op 3.
Daar raak ik van in de war.
Ik wou dat ik Grover was.
Daar kunnen er 3 tegelijk om de arm.
IMG_3553
Ok max 2 morgen:

20 likes

Dikke klok en hele dikke FP’s :ok_hand:

2 likes

Dank je! Jammer genoeg staat de klok in de verkoop dus misschien wel 1 van de laatste foto’s.

Hallo nieuw op het forum! Ik dacht ik zet mn klokje hier ff in het lijstje erbij!

12 likes

Ik heb hem zien staan inderdaad. Mijn broertje is op zoek naar een nieuw horloge en ik heb hem deze voorgelegd vanwege de bekende prijs/kwaliteit en merknaam. Hij is toch op zoek naar iets anders.

1 like

Goedemorgen

32 likes

Vandaag een Quartz voor de verandering. Fijne dag!

8 likes

Goooooooooodmorning!

16 likes

19 likes

19 likes

Vandaag niet bescheiden of onder het manchet
Mijn hindoestaanse klanten vinden het/hem prachtig

21 likes

Vandaag deze

12 likes

En zijn broertje mag ook om de pols…

(En ja ik heb de datum inmiddels goedgezet)

13 likes

33 likes


Ouwe rommel op nato :sunglasses:

31 likes