Mooi plaatje van de linen dial in het ochtendlicht.
Goud en linnen, ik mag dat wel.
Goedemorgen vanuit de Texelse duinen. Nog steeds het ultieme vakantiehorloge voor mij. Vol zand, krassen en zonnebrand, maakt allemaal niet uit.
Weinig liefde op dit forum voor horloges met rechte hoeken. Laat staan voor quartz en Festina. Zelf heb ik ook voorkeur voor ronde horloges en is Festina absoluut niet mijn merk, maar deze blijf ik mooi vinden. Ik draag hem zelden. Desondanks gaat hij nooit weg.
Moeilijk om de wijzerplaat goed op de foto te krijgen. Ook vanwege het verweerde glaasje. Het is een zwarte sunburst met opgelegde indices en cijfers die gevuld zijn met lume.
Ik kocht hem in mijn studententijd en heb hem jaren gedragen als enige horloge. Destijds adverteerde Raymond Weil vaak in automagazines met een Don Giovanni. Ik denk dat het deze was:
Ik vond dat een ontzettend chic horloge en toen ik de Festina bij een juwelier in de etalage zag liggen deed dat me er ontzettend veel aan denken. Ik kocht hem dus. Als ik ze nu vergelijk vind ik de Festina stiekem mooier zelfs!
Minder dik en ik heb eigenlijk een hekel aan Romeinse cijfersā¦
Hier hetzelfde. Veel roebels āfor the buckā, of Š±Š°ŠŗŠøŠ½ŃŠŗŠøŠ¼Šø ŃŃŠ±Š»Ńми. 
En daar is een goede reden voor
hij blijft ideaal!





stom saffier glas 















