“Nothing like gold on gold!”
Welke seiko is dit?
De SDGM003
Mooi! Die sunburst vooral!
Is dat de SJE073 (SARA015) ?
Klopt
Heel gaaf 
Was toch een beetje nieuwsgierig geworden door jouw enthousiasme voor Pastis. Zag het net staan achter de bar op de camping en dacht “When in France, …”.
Zometeen hapje eten (en
kopen
) in St. Emillion dus ik drink hem ook als aperitief. Lekker hoor
.
O ja, met de avondwissel alvast om 
Zit lekker in mijn blote Tokio Joe naar Brubeck te luisteren.
Maarrrr, ik draag een SKX dus ben niet geheel naakt 

Camping voor jezelf @wilfox? hmmmm ja ja… We waren toch nog nieuwsgierig wie Koning Willem Alexander is op het forum. Hier heb je een HF lid die een camping “voor zichzelf heeft”. Iemand?

Ik weet inderdaad niet wàt nou de doorslag gaf voor de campingeigenaar om de camping leeg te vegen; mijn achternaam en adres óf mijn weekendactiviteit als
President van de HF Helidos MC … 

.
Maar het heeft wel gewerkt 














