Wat dragen wij vandaag deel XV

8 likes

Helemaal mee eens :sweat_smile: wat een prachtige wijzerplaat zo​:ok_hand:t2:

Jazeker, met veel plezier nog altijd :grin:

1 like

Colt naar mijn zoon en zelf een NA.

:slightly_smiling_face::+1:

32 likes

Leuk! Mooi apparaat is dat.

2 likes

Mooi Ben! Lekker zomers!

1 like

28 likes

Verdorie @Mozaiek, jouw fotowerk is vaak dik in orde.
Jouw klokjes ook. :ok_hand:

1 like

Vandaag mijn NA.

20 likes

Nu dan een eenvoudige Omega.
Of moet ik zeggen : een omega uit de tijd dat ze nog eenvoudig deden?

20 likes

Mijn dank is groots.

Ben ook erg blij met de collectie.
Beetje je best doen voor een foto is ook altijd een leuke activiteit.

Probeer ‘m morgen te laten liggen :sweat_smile:

10 likes

Avondwissel. Nu op groene perlon :grin:


Ook gewoon lekker.

19 likes

De Citizen van deze citizen op het grasveld te Denver International. Erg chill hier

10 likes

17 likes

Leuke uitvoering!! :+1:t2:

1 like

14 likes

Dank je!

31 likes

Vanavond een 16013, bijna weekend.

Gr. Roel

17 likes