Lekker, zo heb ik er ook 1
!
Dit zijn de nieuwe modellen? Scherper en dunner⦠Mooi!
Ontvangt en synchroniseert hij snel?
Dit is een van de nieuwe modellen van de 5x53.
En ja, hij synchroniseert snel. Voor alleen de tijd precies op de seconde te zetten (1 satelliet), wat hij 1-2 keer per dag doet, heeft hij een paar seconde nodig.
De tijdzone instellen/zoeken (+4 satellieten) een paar minuten.
Echt ideaal, ik moet opzoeken hoe je dit horloge met de hand versteld. Zou het nml echt niet weten.
Geweldig mooie klok 
Volgens mij ook
Schitterend:slight_smile:
Geen dank, het is ook leuk om iets te kunnen geven waar een ander veel plezier van kan hebben!
Valt me heel erg mee! Zit zelf rond de 17,5 maar vind het bij jou goed staan! 
Waarom zou je met de hand verstellen⦠
Je kan gewoon op google de naam van je binnenwerk + manual ingeven. Meestal heeft Seiko een korte en een lange handleiding op PDF. Ik sla ze op op mn telefoon zodat ik op reis nog even kan checken hoe ik de tijdzone kan aanpassen
.











⦠fijn weekend!



