Wat dragen wij vandaag deel XV

Lekker, zo heb ik er ook 1 :slight_smile:!

10 likes

Dit zijn de nieuwe modellen? Scherper en dunner… Mooi!
Ontvangt en synchroniseert hij snel?

1 like

Dit is een van de nieuwe modellen van de 5x53.
En ja, hij synchroniseert snel. Voor alleen de tijd precies op de seconde te zetten (1 satelliet), wat hij 1-2 keer per dag doet, heeft hij een paar seconde nodig.
De tijdzone instellen/zoeken (+4 satellieten) een paar minuten.
Echt ideaal, ik moet opzoeken hoe je dit horloge met de hand versteld. Zou het nml echt niet weten.

1 like

inclusief wat maan…:full_moon:

16 likes

Geweldig mooie klok :heart_eyes:

1 like

21 likes

Eentje van deze namiddag

39 likes

Volgens mij ook

1 like

Fijne avond en goed weekeinde all. :+1:

26 likes

Geweldige herinneringen aan dit horloge, nogmaals dank @Bidle

17 likes

Overdag de Turtle, daarna de Chinees

28 likes

Schitterend:slight_smile:

1 like

Geen dank, het is ook leuk om iets te kunnen geven waar een ander veel plezier van kan hebben!

1 like

De Sixty Five maar weer op staal gezet :relaxed:

27 likes

Valt me heel erg mee! Zit zelf rond de 17,5 maar vind het bij jou goed staan! :+1:

20 likes

Tudor sneeuwvlokjes op deze zonnige zaterdagmorgen, verfrissend :snowflake: … fijn weekend!

30 likes

15 likes

Waarom zou je met de hand verstellen… :smiley:

Je kan gewoon op google de naam van je binnenwerk + manual ingeven. Meestal heeft Seiko een korte en een lange handleiding op PDF. Ik sla ze op op mn telefoon zodat ik op reis nog even kan checken hoe ik de tijdzone kan aanpassen :sweat_smile:.

12 likes

Goedemorgen allemaal :coffee:

44 likes