Wat dragen wij vandaag deel XV

19 likes

7 likes

30 likes

Nog eens de NA.
Die Kanji dagaanduiding :ok_hand:

26 likes

Goeiemorgen allemaal, beetje brak van gisteren, en vandaag wordt het heet :sunny:ļø :sun_with_face:

Heel even bijkomen onder een parasol :sunglasses:

32 likes

:slightly_smiling_face::+1:

26 likes

Heerlijk.

30 likes

Boeven vangen? Its hard being spiderman! :stuck_out_tongue:

1 like


Nu het nog zwembadweer is😃

32 likes

Gave foto’s. Zeker met het idee in mijn hoofd hoe jij daar in een of ander pierenbadje foto’s van je horloge zit te maken :joy:

3 likes

Zon, zee, strand, bakkie koffie, muziekje aan… Ideaal voor het strand een g-shock, straks even thuis afspoelen en klaar.
Geen zand in je stalen band voor mij :crazy_face:

10 likes

Off topic, yepšŸ˜†

6 likes

Glaasje thee in de zonšŸ˜Ž

23 likes

De NA :sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses:

41 likes

NA van Eddio :+1::+1:

16 likes

Weer thuis na 2 fantastische weken Texel.

21 likes

Do it for the gram.

Zoals de jeugd zegt

1 like

Glashütte mooi!
Er is nog meer te kiezen…kijk eens naar deze lieve broertjes…

11 likes

En om de pols…, scheelde weinig hoor, anders was het de Certina vierkant geworden

18 likes

29 likes