Mijn oudste horloge, samen met mijn jongste en 3de wondertje Sep 🥰
Gefeliciteerd met je NA, ik vind het wel jammer dat die Mumbai specials steeds hun weg blijven vinden.
Het zijn er inmiddels ook erg veel. Heel eBay staat er vol mee en marktplaats inmiddels ook 
Bizar hè!
Ha David,
Het is inderdaad de blauwe geworden. Van harte gefeliciteerd!
Je weet dat ik de rode heb; topklokken zijn het! 
Dankjewel Harry.
Ja het zijn echt beauties…heel mooi!
Ja, echt!
Strakke klok!
Vandaag deze Sturmanskie Gagarin aan de pols met Poljot 2609 handwinder onder de kap. Dit is een heruitgave van het beroemde horloge wat Yuri Gagarin droeg tijdens de eerste bemande ruimtevlucht in april 1961. 
Fijn weekend gewenst!
De mooiste Oris wat mij betreft
Vandaag lekker de Tangente, denkende aan het grote meesterplan voor een magisch horloge over twee jaar 












