41 likes
Mooi, en kijk wat ik vandaag om heb.
Had al even gepost in de vintage hoek, maar euhhhh…hier mag hij ook onder de aandacht komen
23 likes
Die gaat in mijn Insta story!
En nee, ik vroeg niet om toestemming Nils. Thanks 
2 likes
Gaaf! Een NA? Die heb ik even gemist.
1 like
Thanks Robert!
Ja sinds afgelopen vrijdag. Superblij mee. Geweldig mooi, en hoge kwaliteit. Nog meer dan ik al had verwacht. 
2 likes
Gefeliciteerd! Ook vaak naar gekeken en 1 keer misgegrepen. Altijd erg gaaf gevonden.
Geniet ervan!
1 like
Dankje Robert…waardeer ik. 
Ps er staan reeds 2 man op de flipperlijst…ik kan je erbij zetten? 
4 likes
Haha nee.
De Sub staat hier nog sterk en het potje is leeg. Toch bedankt voor het meedenken.
2 likes
I hear ya.
Btw een Sub begint mij steeds meer aan te spreken…

2 likes
















