Hee kerel, dank je wel Willem-Jan! Je hebt gelijk: ik neem het zekere vooor het onzekere, dus een duiker mee⦠je weet het nooitā¦
Denkelijk de Clean Ocean van Orisā¦
Dan ook maar een voor mevrouw klokkengek
Er zal toch wel een blauwe Oris mee gaan ?
Ahh⦠ik zie t al
De Clean Ocean.
Hahahaha⦠tegelijkā¦
Alvast fijne vakantie gewenst Harry
Dank je Roy!
Die Clean Ocean is prachtig en ik ben er erg blij mee. Maar Ik begrijp een ding niet. Het is een ltd. Edition van 2000 stuks wereldwijd. Hij is al een tijdje uit- sinds Basel- en er zijn er op dit moment alleen in NL bij de dealers minstens tientallen te koop⦠Snap jij hoe dat kan, als er over de hele wereld maar 2000 zijn uitgegeven? Die zouden toch al lang niet meer te vinden moeten zijn nieuw?
Ik ben er blij mee, maar heb wel vraagtekens bij de z.g Limited Edition uitgaven⦠Heb jij een idee daarover?
2000 stuks zijn vrij veel voor een merk als Oris. Ook schijnt het dat Oris zijn 2000 stuks altijd direct kwijt is aan ADs, maar dat die er vervolgens lang over doen om ze te verkopen.
Ik vind hem prachtig, net als de GBRIII
Zeker mee eens. Ik ben ook heel blij met die van mij. Ik heb een heel stel Orissen en dit is zeker mijn lieveling momenteelā¦
ļø
Dank voor jouw overweging trouwens! Omdat Oris toch wel over de hele wereld een heel populair merk is, dacht ik dat 2000 stuks wereldwijd zo weg zijn⦠met afzetmarkten als b.v. de USA. Maar dat valt kennelijk tegen.