Wat dragen wij vandaag deel XV

Vanochtend begonnen met deze authentiek vintage Junghans Max Bill handwinder uit begin jaren '60. Een van de allereerste exemplaren. :slightly_smiling_face:

(Voor de liefhebber binnenkort beschikbaar in het blauwe gedeelte…:grimacing::wink::+1:)

29 likes
12 likes

Vandaag uiteraard mijn nieuwe aanwinst.

Staat niet slecht die koffiebonen-bruine band met blauwe stiksels.

38 likes

Na 10 dagen de submariner omgehad te hebben nu maar even een weekje mijn eerste Zwitser om. Die krijgt te weinig aandacht onverdiend.

13 likes

Is ook saai ding. Zou hem lekker in de kist laten :yum:

1 like

Zin in iets ā€˜anders’ vandaag, dus de Tissot Navigator Seastar T.12 maar weer eens om. :slight_smile:

25 likes

Fijne zondag!

20 likes

16 likes

Net deze omgedaan. Je wilt bij de race toch wat kunnen timen :wink:

Let trouwens op de DON-lunette.

23 likes

Seiko vs Fokker

11 likes

Ja, nog beter verkopen zeker?

10 likes

Zon(nige)dag! Lekker… :sunny:

23 likes

Even een actieshot

:beers:

38 likes

Wat is dit toch een topper! :smile: :+1: En ook nog in perfecte staat! :ok_hand:

1 like

Dank je wel!

Ps. Full set zelfs! :v:ļø

2 likes

Wat is je polsmaat Remco? Ik vraag me af of ik een Pelagos zou kunnen hebben met m’n 17,5 cm pols. Prachtig horloge! :ok_hand:

1 like

Dank je wel! Hier ook 17,5. Ik vind hem zelf heel goed draagbaar, gewicht is mooi, hoogte is prima, kastgrootte, uitstraling… alles klopt voor mij. Het is denk ik ook wel smaak, want ik zie hier mensen bijvoorbeeld lyrisch over 36mm horloges voor heren of hele ā€˜platte’ horloges. Daar ben ik zelf niet zo’n fan van. :wink:

Als je wat dichter in de buurt zou wonen, had je hem wel even mogen passen met een bakkie koffie erbij. Loop anders even bij een AD naar binnen. De Pelagos is meestal wel op voorraad. Laat je geld thuis, want je koopt hem meteen… :rofl: :joy:

Ps als je serieus op zoek bent, de mijne staat (nog) niet in het blauw maar ik ben wel al aan het kijken naar iets anders. Heb her en der wat ruilvoorstellen gedaan, maar gewone verkoop kan ook.

3 likes

Ja weg doen nu het nog kan :sunglasses:

1 like

Leuk horloge! :ok_hand: …dat kleine metertje, is dat de gangreserve of heeft het iets met sport-timing te maken?