Vanochtend begonnen met deze authentiek vintage Junghans Max Bill handwinder uit begin jaren '60. Een van de allereerste exemplaren.
(Voor de liefhebber binnenkort beschikbaar in het blauwe gedeelteā¦)
Vanochtend begonnen met deze authentiek vintage Junghans Max Bill handwinder uit begin jaren '60. Een van de allereerste exemplaren.
(Voor de liefhebber binnenkort beschikbaar in het blauwe gedeelteā¦)
Vandaag uiteraard mijn nieuwe aanwinst.
Staat niet slecht die koffiebonen-bruine band met blauwe stiksels.
Na 10 dagen de submariner omgehad te hebben nu maar even een weekje mijn eerste Zwitser om. Die krijgt te weinig aandacht onverdiend.
Is ook saai ding. Zou hem lekker in de kist laten
Ja, nog beter verkopen zeker?
Wat is dit toch een topper!
En ook nog in perfecte staat!
Dank je wel!
Ps. Full set zelfs! ļø
Wat is je polsmaat Remco? Ik vraag me af of ik een Pelagos zou kunnen hebben met mān 17,5 cm pols. Prachtig horloge!
Dank je wel! Hier ook 17,5. Ik vind hem zelf heel goed draagbaar, gewicht is mooi, hoogte is prima, kastgrootte, uitstraling⦠alles klopt voor mij. Het is denk ik ook wel smaak, want ik zie hier mensen bijvoorbeeld lyrisch over 36mm horloges voor heren of hele āplatteā horloges. Daar ben ik zelf niet zoān fan van.
Als je wat dichter in de buurt zou wonen, had je hem wel even mogen passen met een bakkie koffie erbij. Loop anders even bij een AD naar binnen. De Pelagos is meestal wel op voorraad. Laat je geld thuis, want je koopt hem meteenā¦
Ps als je serieus op zoek bent, de mijne staat (nog) niet in het blauw maar ik ben wel al aan het kijken naar iets anders. Heb her en der wat ruilvoorstellen gedaan, maar gewone verkoop kan ook.
Ja weg doen nu het nog kan
Leuk horloge! ā¦dat kleine metertje, is dat de gangreserve of heeft het iets met sport-timing te maken?