Wat dragen wij vandaag deel XV

12 likes

:rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Jawel.

10 likes

Pracht van een Rolex! Draai alsjeblieft nog even je bezel recht :wink:

1 like

Fijne avond

@FransT ik heb vandaag ondanks de deviatie toch de juiste koers weten te houden en heb VB2 in da pocket. Hetzij met wat minder marge maar keppum :slight_smile:

20 likes

25 likes

:ok_hand:t4: top, gefeliciteerd man. Pakken ze niet meer af, en gelijk alles vergeten want je zal de kennis nooit nodig hebben :rofl:
Wel lekker hoor, vanaf nu gewoon zorgeloos overal en met van alles kunnen varen.

1 like

Mooi

1 like

Bevalt de Nw omega nog?

Staat je top! Goede bandenkeus ook :grin:

2 likes

Hahaha thanks! :smile:

Gefeliciteerd met deze schoonheid :heart_eyes::+1::+1:

1 like

Dank u zeer! :blush: Saruman the Wise.

Wat zit er allemaal bij de datum?

Dankjewel Hans! :smile:

1 like

Heel gaaf Dennis

1 like

Thanks Gieorgi! :blush:

1 like

Dankjewel Roy! :smile:

1 like

Voor deze gelegenheid niet een mooie Garmin met alles erop en eraan?

2 likes

Thanks!
Ik kocht in juli eigenlijk totaal ongepland mijn boot in de categorie snelle motorboot. Ik had hem niet geregistreerd en vaarde ook zonder VB. Dus toen maar ingeschreven voor dat VB waant ik weet nu dat die boete dus €550 is. En dan de rest nog dus loop je zo tegen een kleine €1000 aan boete op :frowning:

Maar ik ga dus graag even naar “buiten” en dan het Markermeer op om even over te stekken of een rondje Almere buitenom te doen. Heb maar een klein ribje en wordt door mensen op grote tot zeer grote schepen/jachten nogal vreemd aangekeken als ze mij voorbij zien komen :joy:

Ik moet ook zeggen dat ik niet veel boten tegenkom van mijn formaatje op groot water. Als ik ze zie liggen ze aan dek, hangen in de davits of worden gesleept.

Maar hij is cat C dus hij kan het hebben :wink: En ik vind dat wel leuk en ga upgraden dus die kennis zal ik toch nodig hebben.

Dank U! Ik blijf er van genieten en ik ben er erg blij mee.

4 likes