Wat dragen wij vandaag deel XV

Beringen begot !

1 like

Serieus? Omdat dat de betekenis van je profielnaam is en het een open deur is :joy:

1 like

Weet ik toch! :joy:

Gezellig een stukje taart eten samen elk jaar op 13 september. :cake:

1 like

Nieuwe aanwinst vandaag: Redelijk unieke Casio G-Shock MRG130T vandaag

8 likes

Bijzonder model, gefeliciteerd en veel plezier met jouw “nieuwe” Casio!

2 likes

Gaaf zo’n oude MR-G, top! Uitgebracht in 98 en toen al 20 bar

2 likes

Groeten uit DĂźsseldorf

33 likes

32 likes

Volgens mij er wat van de wijzerplaat afgevallen…

1 like

:slightly_smiling_face::+1:

29 likes

Prettig weekend :grin:

22 likes

Goedemorgen

Prettig weekend

30 likes

Fijn weekend :sunny:️

34 likes

Tsja. Wat anders, vandaag, nietwaar?

Ik heb wel even die rare Erika band van dat ding afgesloopt. Man, wat een oncomfortabel onding is dat. De sluiting wil niet midden onder de pols eindigen, het omgespen is een partij gepriegel waar je echt, echt niet goed van wordt en als hij eenmaal om de pols zit is het elastiek, eh, toch licht beklemmend.

Eerlijk gezegd: Dan neem ik liever een kwaliteits-NATO van 15 ekkies. All day, any day. Dus heb ik de enige leren band van 22mm die ik had liggen er maar op geknikkerd. Er komt nog een leukere.

Maar hij doet het op bruin leer een stuk sjieker, het horloge komt meer tot z’n recht. Het horloge is leuk. Grappig is dat de lichtblauwe cirkels en de plaat mat zijn, terwijl de indice-strepen en het Pellikaan logo glanzen. Dat geeft een geinig effect wat moeilijk op de foto te vangen is.

Ook de wijzers zijn prachtig. Alles is exacte de lengte die het moet zijn. De GMT wijzer loopt over de lichtblauwe punt, exact op de grens, en ook de overige wijzers tikken precies datgene aan wat ze aan moeten tikken. My OCD approves.

Zijn er minpunten? Absoluut. Onder de macro-lens is de wijzerplaat niet de strakste die ik ooit heb gezien. De printlijntjes zijn hier en daar wiebelig te noemen. Ook de lume is, sja, gewoon kut, eigenlijk.

Ook het pie-pan gebeuren is uiterst subtiel, je moet daar geen enorme soepborden-hoeken van verwachten. :slight_smile:

Al met al is het geheel een hartstikke cool horloge. Ik had nog geen Pellikaan, ik had nog geen GMT en ik had nog niks met deze kleuren, dus ik ben er zeer mee in de nopjes.

36 likes

Vandaag de skx maar weer eens om.

15 likes

Nog niet heel veel licht in de tuin, maar deze GS heeft ook niet heel veel nodig…

30 likes

22 likes

Goedemorgen! Fijn weekend, … :star_struck:

22 likes

Goedemorgen! Heerlijk weer om t gebruikelijke rondje met de hond te wandelen

21 likes