Sympthatielike, zonde man
Ik heb nog wel een nieuw glas liggen voor je
Hij is weer heel. Die linker lug ziet er ook niet uit trouwens ( rechter op de foto )
tnx, top van je, maar hier zwerven er ook nog 2 rond. Te lui voor, en ik irriteer mij er niet aan. Tìs maar een SKX. En ik doe er alles mee, dus elk nieuw glas krijgt toch krassen .
@FransT dat doet altijd een beetje pijn, in welk horloge dan ook beater, high-end maakt niet uit. Ik leef met je mee

Echt geen seconde last hiervan hoor, maar bedankt voor alle lieve berichtjes mensen :
( als die SKX morgen van 12 hoog naar benden rot, schroef ik hem weer in elkaar, schud ik 2 keer, en leven we gewoon weer verder …met of zonder deuken )
Schitterende foto van een nog veel mooier horloge!!!
Misschien de laatste keer dit jaar de bbq aan… Zeer zeker niet laatste keer de Ingenieur om dit jaar
De SOH2 is gisteren niet geslaagd in zijn test. Dus maar terug de sub nu en SOH2 verkopen.
Tongeren kermis, kleine tevreden met een speelgoedje, vriendin tevreden met een cavaatje en ik maar wat surfen op het forum met een rode wijn erbij.
Staat ook
Jammer, sterkte met het butsje! (De schroefjes van die van mij heb ik met Loctite gezekerd)
Prachtig …Bevalt hij?
Staat hem goed👍🏻
Bevalt prima, de band zit ook erg fijn