Wat dragen wij vandaag deel XV

Normaal like ik geen polsschermen, maar dit vond ik toch heel aandoenlijkšŸ˜€!

1 like

15 likes

30 likes

30 likes

Nice! Ziet er goed uit! Alles weer goed hersteld?

:sleeping:Net wakker, goede middag :grin:

15 likes

Huh? Je hebt een andere sub? :thinking:

1 like

Spiksplinternieuw uurwerk van het meest recente model!

Canā€™t be happier. :sunglasses::heart_eyes:

9 likes

Leuke verrassing vandaag, hij is swiss made, netjes afgewerkt en loopt ook nog goed. :thinking::thinking:

En wat voor uurwerk zou daar in zitten? Het zal toch niet? Een high-end ETA 2892 :sunglasses::sunglasses::sunglasses: Leuke verrassing dus voor een horloge waarvan ik niks wist en niet zou werken. :smile:

14 likes

:sunglasses: 114060 ipv 16610

2 likes

Vandaag een test shoot gedaan voor de serieuze onderwater review van volgende week.

32 likes

Ik kan niet zeggen dat ik dat zelf een upgrade vind, maar het gaat er uiterraard om dat jij er blij mee bent :sunglasses: :+1:

1 like

Mooi man, geniet er van :+1:

1 like

Dat staat geweldig :star_struck:

1 like

Yes 8 + 2 gratis :gift:



En de voorbereiding is klaar :point_down:

16 likes

Prachtige fotoā€™s!

1 like

Deel 2 ga ik eind deze maand nog doen en begin september dan het examen.
Ik heb altijd zonder gevaren maar zeker nu ik een ā€œsnelle motorbootā€ heb moet ik hem wel hebben. En dit jaar is het nog zonder praktijk, vanaf volgend jaar is het dus duurder.

Het aantal geslaagden lag erg laag vandaag volgens de mensen van Vamex en ze keken nogal op dat ik na 17 minuten al klaar met 43 minuten over op de klok. Toen ik binnen kwam zaten daar al mensen geruime tijd het examen te doen en die zaten er nog toen ik ging :slight_smile:

Het schijnt lastig te zijn maar eerlijk gezegd snap ik dat niet, zo lastig vind ik het niet. Je moet wel even leren maar ik ben geen studiebol. Maar goed, ik heb hem en daar ben ik blij mee want de boetes zijn echt van de gekke.

2 likes

33 likes

Wooow :black_heart: toffe fotoā€™s :grin:

1 like

Sportief met SLA

20 likes