Nice! Hij doet me denken aan de Omega Aqua terra. Iets goedkoper ⦠pff mn lege horlogepot heeft het zwaar
Grappig, want ik zat me net te bedenken hoe supertevreden ik ben over de Strapcode Super Jubilee met SEL op mān SKX:
Ja dat geloof ik direct! Lijkt me ook een uitstekende vervanger voor de originele rammel-jubilee!
Geld meer dan waard!
Maar wel mooier.
Na een lange tijd van afwezigheid, i.v.m. een uit te voeren reparatie, zojuist dit horloge opgehaald
Het merk: Jaguar
Swiss made
Saffier glas
Vlindersluiting
Ik ben er weer hartstikke blij mee en aangezien ik het ooit cadeau heb gekregen van vrouwlief, was het de reparatie ook meer dan waard!
Wat voor reparatie dan? Er is een nieuw uurwerk in gekomen. Voor hen die dan willen vragen wat voor uurwerk, dat heb ik nagevraagd bij de medewerkster van de juwelier, die het aan de horlogemaker zal gaan vragen, zodra hij morgen weer werkt.
Ik zie wat jij ziet, maar helaas, geen pie-pan. Dat zou wat zijn. Het betreft hier een illusionaire vervalsing, want de dial is gewoon plat met een wat lichter gekleurd randje. Het is een SBGX085 met een 9F62
Wel een prachtig horloge waar ik heel blij mee ben.
Met NA in de dierentuinā¦
AD geleverd
Wachttijd van 9 maanden
Wel doos, geen papieren of gebruiksaanwijzing
Het gaat dus om mijn dochter in de wagen, niet het horloge
Prachtig, in ieder geval. Die rand maakt 'm met de crown guards net wat speelser.