Wat dragen wij vandaag deel XV

29 likes

34 likes

40 likes

valt wel mee hoor. En als je het eenmaal hebt, kan je de rest van je leven zorgeloos rondvaren. Ook in het buitenland ( bootje huren ). Dat plotter-gedoe moet je ff door hebben, voor de rest gewoon stomweg regeltjes leren. En daarna vergeten :rofl:

2 likes

Mooi, maar de foto is wel onscherp :cry:

Wat een fijne Speedmaster is dit… genieten in de zon…

34 likes

De linker gooi ik zo weer om.
Voor de rechter ben ik op zoek naar iemand die de kast kan graveren. Custom caseback lijkt er niet in te zitten…

17 likes

18 likes

No date! Jammie!

1 like

Dubbel klik voor mega omega

30 likes

Toch even gewisseld.

27 likes

Ja. Is gemaakt met mijn smartphone en ik zag al direct dat scherpstellen geen lachertje ging worden. Op dat gebied heb ik nog veel te leren!

1 like

25 likes

13 likes

Duikertje dan maar hĆØ. Zelfs de bezel is er ondersteboven van :upside_down_face:

11 likes

26 likes

Deel 2 is een eitje en dat vond ik van 1 ook al. Maar voor sommigen is het nogal een lastige materie naar het schijnt. Ik begon en er waren er al een aantal een tijdje bezig en die zaten er nog toen ik weer ging. Je hebt een uur voor 40 vragen en ik had nog 43 minuten over. Ik ben geen studiebol dus moeilijk kan het niet zijn dan :slight_smile:

1 like

15 likes

Zojuist weer gewisseld van de ā€œwerkā€ Omega

naar de luxe avond Rolex

Fijne avond!

32 likes

Noem er is een paar, ik ken ze niet :joy:
Ooit nog heel erg populair geweest, ik denk zo jaartje of 15 terug. Maar komt er nou ook cognac uit als je die dop eraf schroeft?

1 like