Wat dragen wij vandaag deel XV

Zelfde als gisteren bij t varen :speedboat::rowing_woman: :canoe:

28 likes

Zeker!

Hahahah zie hier de twijfel of het een mod VAN jou is of MET jou. :joy::joy: blijkbaar is beide blijven staan

1 like

Kermit :frog: vandaag, klaar voor een motorritje.

26 likes

Op de fiets naar het werk met het seventies-vijfje.

20 likes

Wat een enge foto, vooral die eerste. Moet er niet aan denken dat ie een ‘duik’ neemt haha :wink:

17 likes

12 likes

13 likes

17 likes

Dezelfde als gisteren maar anders :

14 likes

nou, onder een steiger in de prut wroeten om hem terug te vinden is ook niet alles nee :laughing:

1 like

Plastic fantastic vandaag met deze Swatch Sistem 51.

14 likes

Vandaag weer een ‘oude’ (uit de gulden-tijd) uit de doos gehaald, met een nieuwe band (met dank aan @Sjoepert).
Een leuke chronograaf, met een carbon-look wijzerplaat.
Origineel geleverd met een donkerblauwe band, welke ik recentelijk heb vervangen door een andere donkerblauwe totdat ik ook recentelijk een carbon look band op dit forum kocht. Toen dacht ik, dat zou mooi zijn geweest op deze. Bij gebrek hieraan, “the next best thing” gekocht. Persoonlijk vind het hem goed staan!

@drex: professioneel zijn ze zeker niet, maar ik heb vandaag iets meer moeite voor de foto’s genomen. Is er verbetering zichtbaar?

10 likes

16 likes

Seiko SUS 4S15

17 likes

Eterna-Matic.

22 likes

Obsessief wirstshots maken is niet onopgemerkt gebleven in het gezin. De jongste kinderen sturen van vakantieadres wristshots op met het konijn op de achtergrond. :joy:

13 likes

21 likes

De nieuwe aanwinst in Chianti

25 likes

Mogguh :coffee:

25 likes