Heerlijk weer
Lekker ritje gemaakt
Vanmorgen nog even gewisseld naar m’n Seamaster en hem vanmiddag naar Movements in Hengelo (Omega service) gebracht. Al een tijdje was ik in twijfel of ik het zou doen of niet doen. Wat is er aan de hand?
De ceramische bezel van m’n SMPc heeft een kleine afwijking naar links zodat de uitlijning niet helemaal strak is. De eerste maanden was het me niet opgevallen, maar omdat ik hier op HF een topic las over de uitlijning van een SKX, ging ik die van mij ook controleren. De SKX was haarscherp, maar bij m’n SMPc ontdekte ik een kleine afwijking.
M’n Seamaster zit nog volop in de garantie en bij zo’n duur horloge moet de uitlijning gewoon strak zijn, dus Movements stuurt hem op naar Omega. Zelf doen ze deze correctie niet, omdat het risico van breuk bij het demonteren van een ceramische bezel erg groot is en dan hebben ze een schadepost van zo’n € 300,00.
Sinds ik zondag m’n “nieuwe” Omega Speedmaster Date Silver heb opgehaald, werd het besluit om de SMPc te laten opsturen naar Omega iets gemakkelijker, ik zal hem toch zo’n acht weken moeten missen😂.
M’n Speedmaster is trouwens heel strak, hij stelt perfect op nul terug, dat is een mooi gezicht.
Heb zo’n vermoeden dat dit reeds t geval is, John heeft meer van deze klokken
Ooh nee he…
Lekker knallen
Akra op een twee-cilinder? Hell yeah!!
Avondwissel naar de SNKL23J1, een NA met verrassende prijs kwaliteit verhouding . Zelfs de band past perfect, dat ben ik niet gewend met mijn pols