Wat dragen wij vandaag deel XV

Haha…:joy:
Ik zal me inhouden omdat jij het bent.
Wel goed gelukt deze horloges van Dan Henry vind ik.

2 likes
6 likes

11 likes

Vervolg motortripje…

14 likes

Ik heb de stalen variant gehad, maar die kon me niet bekoren, vanochtend deze gekocht, titanium. Mooi mat, draagcomfort is top.

Gr. Marc

10 likes

Vandaag deze keuze gemaakt:

Die blijft mij toch steeds weer aangenaam verrassen, persoonlijk vind ik het een heel mooi horloge, met fraaie wijzerplaat. Prettige kleur, rustige uitstraling.

Ik heb vrouwlief nog geprobeerd te bewegen naar een ‘human nature look’ vandaag, maar ze heeft een eigen keuze willen maken. Had mij voor de foto wel weer leuk geleken.

Fijne dag toegewenst allemaal!

13 likes

Mooi Marc, ik zit ook al een tijdje te kijken naar Victorinox (spreken mij wel aan) en heb laatst ook gepast maar ben nog niet tot aanschaf overgegaan.

1 like

Sarx 045 op een NATO.
Kom maar op met die pek en veren :sunglasses:

12 likes

Heerlijk weertje!

19 likes

Dank je, best een leuk ding inderdaad. :sunglasses:

Overstekende stukken band heb ik altijd, ben al blij als ik geen gaatjes hoef bij te knippen. :sweat_smile:
Gelukkig zit het meestal buiten beeld. :sunglasses:

1 like

Vandaag de solar opladen

17 likes

Terug op tropic. Lekker.

25 likes

Dizze vandaag:

Eigenlijk gebruik ik de stopwatchfunctie amper, maar soms zet ik 'm aan omdat er dan ineens van alles gebeurt :smiley:

14 likes

Deze krijgt nog behoorlijk veel draagtijd met al het geweld wat je ernaast hebt :+1:t2:

Hij is ook prachtig :ok_hand:t2:

1 like

My “One Watch” collection :scream:

29 likes

17 likes


Vandaag weer eens dit oranje monster 1e gen.
Draag het ding zelden, denk er vaak over om hem dan maar weg te doen.
Maar als hij dan weer eens een dag mee naar buiten mag dan vind ik het toch wel weer een aardig ding.
Denk dat 'ie straks maar eens mee gaat op vakantie.

15 likes

Mag dat op dit forum? :roll_eyes::grin:

Zeker. Is ook echt een fijn (en mooi) horloge.
Maar vrees dat hij binnenkort minder polstijd krijgt. Aangezien mijn eerste vintage onderweg is en er wellicht een nieuwe omega smp 300 diver bij komt…

2 likes

Mooi om te horen maar dan wordt de competitie wel erg groot lijkt me…succes met je keuzes :+1:t2:

1 like