Wat dragen wij vandaag deel XV

Hahaha mooi man. :ok_hand:t4: geniet ervan, mooi hè

2 likes

Kamperen bij de boer :thinking: maar dan ff anders

2 likes

Prachtig Harry , rubber doet t ook erg goed op deze Ocean :star_struck: 39,5mm past je ook meer dan prima. Proficiat :muscle:

1 like

Ik begin vandaag met deze Oris


Fijne zondag allen…

30 likes

Waarom steek je nou je tong naar ons uit? :rofl:

Fijne zondag!

2 likes

Dat doet ze nou altijd :crazy_face:

1 like

Ok, Oris vandaag dus , ik zie het al :




26 likes

Je had geen beter antwoord kunnen geven!
Heerlijk :+1:
Enjoy!

1 like

Fijne zondag Hf.

19 likes

27 likes

Buongiorno! Zonnige zondag gewenst!

25 likes

Goedemorgen allemaal. Snel een bakkie en dan kijken of ik weer z’n mooie vondst als deze op de rommelmarkt kan vinden.

30 likes

Vandaag weer de, inmiddels vertrouwde OP. Ben bang dat mijn andere klokken nog weinig draagtijd gaan krijgen :grinning:

29 likes

Mogguh☕

29 likes

Moggûh
De morgenstond heeft goud om de pols :sunglasses:
Fijne zondag :+1:t2:

20 likes

Mogguh :hugs:

39 likes

Na 3 jaar toch maar eens gedemagnetiseerd. Liep voor geen meter. Eens zien wat het resultaat is vandaag ‘

14 likes

Een B&M Capeland in Kaapverdië, nice! :ok_hand:

1 like

Fijne zondag allemaal!

Ω

33 likes

Dit is mijn ouwe Merc! :ok_hand:

5 likes