Nee, ik kon het niet eens worden over de prijs. Hij wilde niet nog €25 zakken helaas 
Ik had vandaag cursus vb2 en mijn buurman had deze om de pols hangen. Ik maakte toevallig net een plaatje voor dit topic en toen raakten we aan de praat over horloges.
Maar mooi horloge en een nog mooiere prijs, leuk om even tegen aan te lopen. En een aardige vent dus even om de pols mogen doen. Plaatjes helaas even snel tussendoor dus niet de beste plaatjes jammer genoeg.
Nee maar dat doe ik toch hoor 
9 sept examen en daarna mag het offcieel 
Nieuwe aanwinst!!!
️:beers:
Prachtig Harry 

Prachtige Oris!
Gefeliciteerd en veel plezier van deze kanjer!

Deze in roulatie genomen, even een andere foto maar in werkelijkheid op staal. Met een gaatje groter, pff wat een weer 
Nee ik heb deze nog steeds, hij is alleen oud.
16 jaar om precies te zijn. Nog twee jaar wachten, dan mag hij bier.










️








